vettig haar.

nou ik heb de laatste tijd echt heeeel erg last van vettig haar! vroeger waste ik elke dag mijn haar, maar nu om de 3 dagen en dan gaat het vetten en dan was ik het. maar ik begin het ect zat te worden…
tips?

minder shampoo gebruiken, (niet een hele dikke klodder, het was iets van een 2-euro munt ofz.), goed uitspoelen, geen / weinig conditiner gebruiken (of iig alleen in de puntjes) niet teveel vette producten als wax of gel.

als je dit al doet dan zou ik het niet weten.

een aangepaste shampoo kopen, enkel conditioner op de puntjes… en als je dat al allemaal al hebt gedaan miss je haar wassen om de 2 dagen in plaats van om de drie?
ik hoop dat je er wat aan hebt !

tussen wasbeurten door droogshampoo gebruiken

Ehm, het wordt pas vettig na 3 dagen? Dan heb je echt geen extreme last van vettig haar hoor, dat is gewoon normaal…

ik heb het ook
ik was mijn haar iedere dag ;$
maar anders zit het echt niet goed
maar als ik dan bijv een dag niet was dan is het best wel vet
maar dan kan ik er nog wel meedoor
maar het liefste was ik mijn haar iedere dag!!!

Ik waste elke dag mijn haar, maar heb mezelf geleerd om het om de dag te wassen. Als ik het 1 dag langer niet was is het echt smerig.

je haar wordt juist sneller vet als je het iedere dag wast…

Elke dag je haar wassen is ongelooflijk slecht! Zeker als je weet wat voor rommel ze allemaal in die shampoos doen. Als je haar snel vet wordt, verander van shampoo en was het max om de andere dag.
Ik heb ook snel vet haar, en als ik geen tijd heb om het te wassen doe ik er gewoon talkpoeder op (werkt wel enkel als je haar licht genoeg is). Dat is goedkoper dan droogshampoo.

Droogshampoo is trouws ook nog slechter voor je haar dan shampoo geloof ik.

Sinds wanneer is shampoo slecht?

Geloof er niks van dat elke dag je haar wassen slecht is. Doe het al jaren en jaren om de dag en mn haar is nooit piekig of droog of niet glanzend. Stijlen, bleken, dat soort dingen zijn slecht, wassen echt niet hoor.

ik waste vroeger ook altijd mijn haar, maar nu heb ik heel erg last van haaruitval, want als ik niet om de dag waste werd het heel vettig. dus ik probeerde om de 2 dagen , dat lukte en nu om de 3 dagen, maar nu gaat het weer naar de verleden tijd.

Dan wordt het wel sneller vet. Je haar heeft een bepaalde vetlaag, en die was je dan gewoon weg. Waardoor je haar zichzelf niet meer schoon kan houden zeg maar. Dus raakt je hoofdhuid gewend aan de shampoo.

Droogshampoo is écht slecht voor je haar.

Het droogt je haar uit, waardoor het kapot gaat.
Ook spoel je de ‘vuilte’ niet weg met droogshampoo, het blijft gewoon in je haar plakken.
Dat is hetzelfde als elke dag deo gebruiken. Dat is toch ook niet proper?

bij mij wordt t na een of twee dagen al vet, zo irri!

dat had ik ook maar ik
heb nu shampoo voor vet haar
een van de goedkoopste en hij werkt
echt goed het is gwn kruidvat eigenmerk
voor vet haar (groen)

ja
wat is nou écht een GOEDE shampoo tegen vet haar?

Agjoh alles is tegenwoordig slecht voor je :stuck_out_tongue:

Ik merk er ook niks van hoor.

Dat heb ik oooook!