Vettig haar

^ Het is niet per se slecht voor je haar, maar het wordt er wel sneller vet van. Dus als je dan een keer geen tijd hebt om het te wassen wordt het al heel snel vet, terwijl dit eerder niet het geval zou zijn geweest. Droogshampoo is dan wel weer een handige oplossing.

Heb eergisteren een andere soort shampoo gehaald van Syoss (kappersmerk). Zou dat je haar minder snel vet maken? Ik ga dan ook proberen m’n haar minder vaak te wassen (om de dag).

Ik voel me altijd meteen helemaal zo vies als m’n haar vettig is.

@ l0vatic: Ja ik ook! Dat voel ik me veel onzekerder! Maar ik vind het ook lastig om het elke dag te wassen, dus ik hoop dat m’n haar gaat wennen aan om de dag wassen en dat het dan minder vet produceert.

was je je haar wel goed uit? het kan ook aan de leeftijd liggen, pubers hebben vaak snel vet haar.

Ja ik was het wel goed uit! Ik heb trouwens wel het gevoel dat als ik er mouse in doe van Andrelon dat het sneller vet wordt. Dus daar ben ik mee gestopt. Ik ben 16 dus daar kan het ook best aan liggen, kreeg er vanaf mijn puberteit last van.

mijn kapper zegt dat je je haar vaker moet wassen zodat het echt schoon is.
met 1 wasbeurt er 2-3 keer shampoo in doen… en verder helpt het ook om langere tijd te wachten voordat je weer gaat wassen

ik heb nu ook heel erg last van vet haar, maar bij mij is het altijd een periode… verschrikkelijk irritant

Okee, dan was ik het de aankomende keer wel 2x en dan om de dag.