Vettig haar

hee,
Ik heb altijd heel snel last van vettig haar!:open_mouth:
hebben jullie misschien tips om dit een beetje te voorkomen?
Ik was mijn haar al met koud/lauw water, hoorde dat dit beter is en zorgt ervoor dat het snel minder vettig word.
maar ik zou graag meer tips willen want heb het idee dat het niet echt werkt!:open_mouth:

Iedere dag wassen?

Maakt 't juist nóg meer vet, omdat het meer vet gaat aanmaken om te beschermen zeg maar.

Juist niet te vaak… Het beste is 1x in de drie dagen, -wat ik zelf te wenig vind.-
Je moet het wat meer afbouwen, 1x in de twee dagen wassen is zowiezo al beter.
Verder producten voor vet haar ofzo kopen?

Ik was mijn haar iedere dag, en 's avonds is het nogsteeds niet vet.

Oh, als ik na school ga ofso dan was ik het meestal om de dag en in de vakantie; wanneer het vettig is ( bijna iedere dag dus, soms niet)
Bestaan er dan producten tegen vettig haar?:open_mouth:

ik was het ook iedere dag, maar als ik het 1 keer in de 2 dagen doet ofzo geeft dat echt geen effect.

@ Fashiondraw
na een poosje wel, maar ligt er ook aan of je een pony hebt, anders zit het weer anders ofzo.

toevallig heb ik een pony ^^
achja, it’s just the way it is!

ik heb geen pony!
maar als ik ze 's ochtends los doe ( mijn haren dan hé!)
en dan 's avonds/ 's middags weer in de spiegel kijk ofso, dan zie ik zo allemaal van die slierten hange sammezegen, ( weet anders ook niet hoe ik het moet zeggen) terwijl ik 'sochtends goed heb doorgekamt!:o:O

is gewoon n periode dat je dat hebt, had ik vroeger ook… maar je hebt een speciaal poeder wat er voor zorgt dat t er niet vet uitziet geloofik zoiets vertelde n vriendin… google t even misschien? het helpt wel zei ze

Dat poeder, dat is droogshampoo! Is voor 2 euro te koop bij het Kruidvat. Ik heb zelf ook vettig haar, maar bij mij helpt de oude truc, zit-er-gewoon-niet-teveel-aan… :wink:

ik was mijn haar ook elke dag.
omdat het ook altijd zo snel vet is.
ik heb wel van dat speciale shampoo,
maar dat helpt bij mij niet echt eerlijk gezegt.:blush:

Mijn moeder heeft het een keertje bij de kapper gevraagd. Toen kreeg ze voor 14 euro een liter fles shampoo mee. Die werkt echt super voor mij :slightly_smiling_face:

up voor jou.

x

-

smeer de crème spoeling niet op je hoofd (:
weet niet of je dat doet, maar dat maakt je haar heel vet.

Niet iedere dag wassen. En idd cremespoeling niet op je hoofdhuid terecht laten komen. Verder stylingproducten voor vet haar gebruiken.

Je kan ook als je haar vettig is, er wat talkpoeder overheen doen, minuutje laten zitten en dan goed er uit kammen / borstelen, dan ziet het er vaak al stuk minder vettig uit

Ik was mijn haar iedere dag, want anders zit het die dag erna echt niet meer. Ik heb lang haar, dus voor mijn gevoel moet je dat vaker wassen om het in model te houden. Maar ik had nog een andere vraag, is het slecht voor je haar om je haar elke dag te wassen?