vettig haaar

Kee, ik merk dat mijn haar echt een heel klein beetje vettig is, als ik morgen weer naar school moet is het wss dus echt vettig… Hoe kan ik dit voorkomen? Moet ik misschien in een vlecht slapen ipv los haar? mijn haar nat maken? Bedankt <3

Kun je je haar niet gewoon wassen dan? Of anders droogshampoo gebruiken, als je dat hebt tenminste.

nop, morgen lukt dat sws niet en heb vandaag all gedoucht zonder mijn haren, dus nog een keer gaat m niet worden…

Droogshampoo heb ik ook niet…

Anders doe je je haar morgen in een staart/knot/vlecht, dan valt het in ieder geval minder op dat het vettig is.

wat maakt het uit als je 2x doucht op een dag dan

niet veel maar heb het gewoon liever niet, wordt mn huid meteen weer helemaal droog enzo…

Had dan wel je haar gewassen tijdens het douchen…

Dan ga je je haren wassen zonder te douchen, hang je alleen je hoofd onder de kraan haha. Snap ook niet zo goed waarom 2 keer op een dag douchen een probleem zou zijn. Volgende keer dus maar gewoon je haren wassen als je onder de douche staat… En je hebt vandaag ook nog de tijd om droogshampoo te kopen toch? Kun je die morgenvroeg gebruiken.

Hoe kun je in hemelsnaam douchen zonder je haren?

Douchemuts? :stuck_out_tongue: maar waarom zou je dat doen? Douche nog een keer gewoon.

omdat elke dag douchen heel slecht is? Word je haar nog sneller vettig van…

wassen met een milde shampoo. Droog shampoo gebruiken.

Elke dag douchen is niet slecht voor je en je haar wordt er ook niet vet van. Je haar word sneller vet als je het elke dag zou wassen.

Dat bedoel ik.

Staart/vlecht/knot? Maar een ander valt het waarschijnlijk niet eens op. Ik heb soms na 3/4 dagen echt het idee dat mijn haar baggervet is en dan vraag ik het aan iemand en dan valt het echt heel erg mee. Droogshampoo is overigens wel echt heel fijn, dus dat vind ik sowieso een aanrader. Kun je het wassen van je haar wat meer mee uitstellen en dat is altijd wel fijn.

Je kan ook je haar vlechten (vanaf de voorkant). Dat is dé tip om vettig haar te verbergen!