Vettig glimmend gezicht

Heeee
ik heb een hele erge glimmende huid. eerst had ik ook hele erge last van puistjes maar die zijn nu een stuk minder door spul dat ik daarvoor heb gekregen.
al een paar uur nadat ik me gezicht heb gewassen word het al weer glimmend
hebben jullie miss tips om het glimmende tegen te gaan?
thankyou
Xkusss

met een rauwe aardappel insmeren.

en poederen

Heb ik ook last van vooral op me neus enzo ik doe er gewoon wat foundation & poeder over, :]
& vooral als ik 's morgens wakker word dan is het naast mijn neus helemaal glimmend,
maar je hebt ook wel creme’s tegen een vette huid ! :slightly_smiling_face:

oke dan ga ik maar eens op zoek naar een goede creme ;]
maar gaat het door een poeder ofzo niet verstoppen en word het dan erger?

je hebt van die vloeitjes die het vet op nemen of zo ,
ik heb hier zelf geen last van gelukkig

Ik gebruik altijd Nivea Young Stay Clear.
Dat vind ik wel goed helpen =)

Dat had ik eerst ook. Maar nu gebruik ik van Lancome Pure Focus. Die is echt geniaal! Hydrateert waar het nodig is, matteert waar het nodig is en hij werkt tegen puistjes. Hij is wel prijzig…40 euro :thinking: Maarja, je doet er wel lang mee…ik heb hem nou 9 maanden ofzo, en er zit nog steeds in terwijl ik hem iedere ochtend gebruik. Echt geweldige creme!

JA, ik heb de oplossing. Ik heb zelf ook altijd een vettige huid en ik doe dit elke ochtend:

1. eerst gebruik ik een reinigingsgel. ik gebruik wash off! van nivea
    visage young.
  2. daarna een tonic, stay clear, nivea visage young.
  3. en als laatst een creme, control shine! ook van nivea visage young.

de laatste creme is speciaal voor de vette huid. de creme voorkomt glimmen & hydrateert voor een matte & zachte huid. Nou dat wat er staat doet de creme ook echt! Ik ben er superblij mee.

Succes!

Maar ik denk dat alleen die creme ook wel goed is als je het wat goedkoper wilt houden. de creme kost iets van ¤7,50

matterende dagcrème zoeken. als je foundation gebruikt liefst ook een matterende en ZOIEZO niet een op oliebasis (dat maakt je huid alleen maar vetter). compact poeder is ook handig voor op school en tijdens uitgaan. als je dan gaat glimmen beetje poeder en je bent terug matte.

babypoeder :four_leaf_clover: gewoon een klein beetje op de glimmende en vettige plekjes doen. Babypoeder absorbeert het vet en maakt het glimmende mat.
let op dat je niet te veel doet dan lijk je bleek :slightly_smiling_face:

heb ik ook :S gebruik veel poeder, alleen moet het wel de hele dag bijwerken want na 2 uurtjes glimt mn huid weer

je moet een kwaliteitsvolle poeder hebben en natuurlijk geen plamuurlaag aanbrengen… als je savonds het er goed afwast kan het geen kwaad voor je huid!

Je hebt van Kruidvat eigen merk iets met young ofzo een talgbeperkende creme. Helpt super bij mij en matteert ook goed!

Oh en als je makeup gebruikt kun je de makeup base van de hema gebruiken matteert en zorgt dat het langer blijft zitten!