vettig gezicht

hallo,
ik heb nog al veel last van een vettig gezicht ik poeder daarom veel mijn gezicht maar daardoor lijk ik vaak op een wortel en na een uurtje zie je niks meer van mijn poeder en is mijn gezicht heel vettig. opnieuw poederen heeft geen zin want dan binnen 10 minuten is alles weg. wat kan ik hieraan doen DANKU

XXX

Sowieso is je poeder in een verkeerde kleur als je op een wortel lijkt… Er zijn speciale blotting papers die het vet ‘opzuigen’, maar dit mag je niet te vaak doen. Ze zijn volgensmij te koop bij de Kruidvat, gewoon van Essence. En een goede reiniging + crème wil ik ook nog wel eens helpen.

Ik zou eerst je gezicht eens goed scrubben. En producten gebruiken voor een vette huid.

en een masker. ^^.

Ik denk dat poederen niet effectief is als je niet de juiste producten voor je huid gebruikt vooraf. Maak gebruik van een goede reiniging, gebruik dagcreme voor een vettere huid.

Ik heb een vriendin die iedere dag haar gezicht poedert met babypoeder…

bb cream voor vette huid helpt perfect, dat is met kleur dus foundation is niet meer nodig…! alleen ff poedertje en idd masker etc…

Ik heb ook een vettige huid, maar ik poeder het met transparante poeder. Zie je niet zitten + mn gezicht is mat.

Gebruik iedere ochtend een avond een goede facewash en een nacht en dag creme maar dat niet op op oliebasis, en als je foundation gebruikt ook niet op oliebasis.
een hele goede facewash als je een vettige onzuivere huid hebt is ; demalogica clean start facewash met groene letters.

Je gezicht insmeren met een aardappelschrijfje schijnt ook te helpen :’)

^ neee

ik heb nu eeen andere poeder gekocht en het is wel mat maar mijn neus blijft glimmen en kvind het zoo smerig

ik heb een scrub van nivea, clean deeper heet het volgens mij en het is blauw met een soort donkerblauwe balletjes, maar sinds ik dat gebruik is mijn gezicht echt niet vet meer! misschien goeie voor jou? iig upje :stuck_out_tongue: