Vette pony

Mijn haar is ziezo al snel vet, maar ik heb het terug weten te dringen, maar mijn pony is echt aan het eind van de dag super vet.
En omdat ik niet iedere dag mijn haar wil wassen, heeft iemand een oplossing ervoor, of een zelfde probleem. of iig iets wat je kwijt wil over je haar haha.

Mss droogshampoo gebruiken?

krijg je dan geen raar effect bij je pony zoals het slierten ervan

scheer hem af

Ik heb zelf ook een pony, maar de mijne wordt niet snel vet. Ik was mijn haar eens in de drie dagen en op de derde dag is 'ie inderdaad wel wat vettig, ik gebruik zelf dan altijd droogshampoo, misschien voor jou dé tip. Ik moet je wel meegeven dat die van Andrélon niet erg geweldig is, je kunt beter een droogshampoo van een écht goed/professioneel merk nemen. Ook kun je je even laten adviseren door de kapper, misschien hebben zij nog speciale trucjes of producten voor je.

Droogshampoo inderdaad ja

ik dacht eerst dat dit over een pony ging als dier

Droogshampoo lijkt mij ook ja

Ik dacht dat ik hier een foto tegen ging komen van een pony, met als onderschrift: “Kijk! Mijn pony is echt vet.”

Droogshampoo is een goede oplossing denk ik ja, die van Batiste is erg fijn en kun je gewoon bij Kruidvat kopen. Je kunt ook eventueel toch gewoon alleen je pony wassen? Gewoon staartje in en dan was je alleen je pony.

Jha dat doe ik soms ook, maar met als effect dat ie deste sneller vet wordt.

Ik weet niet waarmee jij je haar wast, maar wat ook helpt is om het wel gewoon goed met shampoo te wassen, maar de crèmespoeling/conditioner er pas halverwege in doen. Dus niet bij je pony, scheiding etc.

En je kan ook gewoon alleen je pony wassen elke dag. Je voorhoofd is vet, dus heel raar/te voorkomen is het niet als die veel sneller vet wordt.

Ik weet niet of je van jezelf een vettige huid hebt, maar dat kan sowieso overvloeien in de pony. Ook krijg je sneller vet haar als je er continu aan zit dus raad ik je aan overdag zo min mogelijk aan je pony te zitten.

Als je er haarlak in doet kan het misschien daar aan liggen en moet je opzoek gaan naar een wat lichtere variant van de lak.

Daarnaast: geen conditioner, geen serum, geen gel en wax etc.

En ja droogshampoo kan helpen, en nee het wordt er niet slierterig van hoor :slightly_smiling_face:.

Nja mijn conditioneer stop ik ook alleen in mijn punten omdat mijn pony van zichzelf al snel vet wordt, ik weet niet wat er nu sneller vet wordt, mijn voorhoofd of mijn pony, het gaat vaak gelijk op, en probeer ik mijn voorhoofd vaker vetvrij te maken.

ik gebruik verder serum, maar ook weer alleen in de punten.

ik ga is opzoek naar een droog shampoo dan, en ga is bekijken of het werkt, thanks voor your help….!

vette pony

nee ot sorry ik kan je niet helpen :"D

Ik was mijn haar altijd met 2x shampoo… #IsThatWeird ? xD (sorry voor mn hashtag, moest aan Girlcode denken)

Nat maken - shampoo - afspoelen - shampoo - afspoelen. Ik gebruik geen conditioner, dan wordt mn haar zo ‘blergh’ van.
Als ik het 1x was wordt het snel vet namelijk. Vraag me niet waarom.