vette plek op hoofdhuid?

Hey,
Soms, eens in de zoveel tijd, heb ik last van een vette plek op de hoofdhuid.
achterop m’n hoofd, ik weet niet wat 't is en waardoor 't komt, maar ik vind 't heel klote.
Ik was m’n haar elke dag, ik weet dat dat slecht is, maar dit is meestal geen probleem. Had 'r de laatste tijd geen last meer van, maar 't is dus weer terug en het duurt langer dan anders [normaal gaat 't vanzelf weg]
Het rare is ook; het haar droogt al vet op, en 't is maar op één plek; achterop 't hoofd dus.
Nu zei m’n moeder dat ik last had van berg,
maar ik kan niet echt vinden of je daar een vet haar van kan krijgen?
En voor zover ik weet was ik de shampoo goed uit.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Of heeft iemand een middeltje/tip tegen vet haar?
xxx

Ga anders even langs de huisarts, dan heb je zekerheid.

wat is berg? $
hmm, misschien kun je idd beter even naar de dokter.
als iemand iets weet tegen vet haar, let me know.

ghehe, dat is volgens mij een soort schimmel [ja, heel goor. Baby’s hebben er ook vaak last van :stuck_out_tongue: krijg je schilfertjes enzo, als ik 't goed heb begrepen :stuck_out_tongue:]

ik had eht juist als ik me haar te weinig waste…
misschien moet je je hoofdhuid zachtjes inmasseren bij het wassen, dat helpt ook.
en anders naar de dok.

Okee, thnx voor de tip :wink:
Iemand anders nog andere tip(s)? :wink:

minder wassen helpt tegen vet haar, als het je haar is.
en anders moet je even langs de dokter of een drogist.
die weten er meer van af als ik. :grinning:

Ga eerst 2/3 weekjes minderen met haren wassen indd.
om de 2 dagen met een milde shampoo en zachjes maseren en even in laten zitten. Ik had er ook last van ,maar ik had meer last van vet haar.
Ook achterop me hoofd.
Heel irritant.

dokter/kapper

Wauw, oud topic, maar ik up heb hem weer omdat ik er ook af en toe last van heb! Super irritant en het komt niet door te weinig wassen het is namelijk precies op 1 plek en als mijn haar is opgedroogd dan is het gelijk al een vette plek. PLEEEASE iemand die iets weet?