Vette neus maar toch schilfertjes?

Hoi,

Ik heb een vette neus maar ik heb toch wel schilfertjes… Welk product is nu aan te raden? xxx

helpt scrubben met een scrub handschoen ook niet ;O?

ooh dat heb ik ook afentoe,
eh goed scrubben en daarna goed insmeren ookal heb je een vette huid!

Ik ken dat, mijn neus ‘vervelt’ het hele jaar door. Echt irritant is dat. Ik volg dit topic ff!

Is ie misschien verbrand? Uit de zon dus!

dit heb ik ook!
hij is bij mij trouwens ook bijna altijd roder dan de rest van m’n huid :stuck_out_tongue:.

Ik heb dat ook. Njaa nu niet meer omdat ik altijd mijn gezicht scrub onder de douche met een washandje (niet te hard natuurlijk). Maar dan is mijn voorhoofd, neus en wangen super vet en mijn kin en rond mijn mond droog :’)

Maar ik ga DIT! proberen want ik hoor er goede dingen over op youtube haha

pff dat heb ik ook al en jaar ofso -.-
ene 1 keer zie je het niet en de andere keer heb ik er heel veel, ik scrub het maar want weet ook niet wat ik eraan moet doen

oh, over die crème hoorde ik juist alleen maar negatieve reacties ;o tenminste, op reviews en zo was iedereen er heel negatief over… heb het persoonlijk niet geprobeerd hoor.

Ik heb het ook ja. Als ik niet scrub blijven de velletjes zitten, als ik wel scrub zijn ze misschien een dag weg en komen daarna weer. Ik smeer er ook constant vaseline op, maar helpt voor geen kloot.

Dat heb ik ook ja, weet dus ook niet wat ik ertegen kan doen…

waarschijnlijk is je huid te droog (dat kan ook als je neus snel vet wordt)
gebruik zeep, facewash of creme op je gezicht? dan zou ik daar even mee stoppen want waarschijnlijk droogt het teveel uit.
als je niks gebruikt een nachtje vaseline op je neus doen en volgende dag met water afwassen.