vette huid

hoi meiden!
ik vroeg me af of jullie misschien iets weten om een glimmende huid te verbergen/voorkomen.

x :ok_woman:

zijn al best veel topics over.

Poeder?

idd poeder, en als je het googlet komen er wsl ook heel veel beautyblgos met tips

Nee, ik heb ook vaak een vette huid :")
ik gebruik gewooon reinigings producten, verder is het niet te verhelpen :slightly_smiling_face:

's ochtends en 's avonds goed reinigen, en als het overdag te erg wordt haal ik er even een nat doekje over m’n gezicht. (ik gebruik geen make-up op m’n huid, dus hoef ik ook niet bang te zijn dat ik dat weg veeg)

Afpoederen, 's ochtends en 's avonds goed reinigen, en zo ontvet doekjes meenemen naar school.

zoekfunctie.

Niet te veel reinigen, eigenlijk moet je voorkomen dat je talgklieren niet extra talg hoeven aan te maken.

je kan die van essence mattifying cream proberen of oil-free reinigingsproducten. ik heb ook vette huid door mn oil-free face wash is t minder vettig geworden en de creme op je gezicht smeren voelt heerlijk zacht aan hehe

Blottingpaper

bij de hema hebben ze iets, mattifier gel! werkt goed hoor.

Blottingpaper en ik gebruik de seaweed lijn van thebodyshop. Dat werkt zeer goed moet ik zeggen. Ben veel minder snel vettig haha

http://www.youtube.com/watch?v=7e5_RVBwNjE

doe dat elke ochtend ! bij mij werkt het echt heel goed. heb het soms dagen niet meer nodig. en het is 100% natuurlijk dus geen alcohol of andere dingen die je op je gezicht smeert waarvan je niet weet wat het is.

UP.

Foundation, goedreinigen.

poeder idd , en bij de hema heb je ook mattefier gel voor 5 euro heb ik ook en dan heb je echt minder glimmende huid (ik gebruik het voor me neus)

dankje allemaal. :slightly_smiling_face:
maar wat is blottingpaper?

dat zijn van die hele dunne papiertjes die je tegen je glimmende huid drukt en die absorberen dan het teveel aan talg, waardoor je minder glimt! Je hebt hele dure, van bijv Shisheido, maar ook goedkopere gewoon bij Kruidvat!!
Maar gewoon een velletje wcpapier of keukenpapier werkt ook , hahaha.

Ik was mijn gezicht met kamillewash van Yves Rocher (niet duur) en daarna doe ik er Argan olie op (werkt heel goed tegen puistjes). Verder alleen een beetje poeder (Rimmel) op de plekken waar het glimt! werkt heel goed!