vette huid na operatie.

hee girls !
ik ben gisteren geopereerd aan mn oor, ik heb/had een gronische oorontsteking en die is verwijderd + dat ik nog een gat in mn trommel vlies had die gedicht is .
Na de operatie heb ik aan een infuus gelegen & ook antibiotica en andere medicijnen gekregen. Voor de operatie merkte ik al een puistje op, maar gisteravond in het ziekenhuis zag ik in de spiegel nog meer puistjes, vandaag voelde mijn huid vooral heeeel vettig aan en toen ik op mn huid drukte kwam er ook talg uit (sorry voor de vieze details) zou dit door de medicijnen kunnen komen ? kan ik er wat aan doen … want ik voel me niet erg fris (ik mag niet douchen en een washandje heb ik al geprobeerd.
) …

Probeer het schoon te houden enz, sorry geen ervaring mee.
misschien aan moeder/dokter vragen?

Ja doordat je niet onder de douche gaat wordt het wat vetter, ook omdat je zweet en alles. Probeer eens nivea young peeling. Dat doe je gewoon boven de wasbak met een washandje.

Ik ben een tijdje geleden ook geopereerd, ook aan een infuus gelegen en veel medicijnen gekregen, en ik had net hetzelfde.
Hele vette huid en veel onzuiverheden enzo.
Maar gewoon 2 keer per dag reinigen en dan gaat het wel weg, en in de tussentijd goed camoufleren met concealer en/of foundation.
Wel altijd eraf halen 's avonds…

ik had dat ook. had ook vette haren snel enz. ze zieden dat dat kon komen door de narcose (en morfine) die ik had gehad