vetpercentage gemeten?

Ik heb het op die site^ gedaan en had 8.3
Ik ben best wel dun maar heb geen extreem ondergewicht of zo. Dus het valt dan wel mee toch?

Bij mij was het een soort apparaat waar ik op moest gaan staan. Het kon ook meten hoeveel vocht je vasthield dus of je genoeg dronk enzo. En nog meer dingen maar ik snapte de helft niet wat op het bonnetje stond :’)

Mannen moeten iets van 8 procent hebben en vrouwen 24 procent… Ik heb dat een half jaar geleden gedaan, mijne was iets van 40(!). Die man zei toen dat de hoogte deels lag omdat ik grote borsten had, hahaha…

ik had op die site 11

dacht dat ik een vetpercentage had van 8% maar had dit door elkaar gehaald met botpercentage. gelukkig maar van 8% is zwaar ongezond! sites die zo’n getal aangeven bij gezonde meiden kloppen echt niet!

Ik heb een vetpercentage van 2 volgens die site :")
Dat is dus bullshit.

Heb je dat ook laten opmeten of heb je dat op internet gedaan?

Ik heb 23% gemeten in sportschool
Raar, want wil nog zeker 10kg aankomen :’)

edit. via die site zelfs ver boven de 30% natuurlijk…

Inderdaad

lol ik wil ook mijn percentage weten, maar ik weet het niet haha

Die geloof ik inderdaad meer, daar heb ik 25,8% en ik had 23% toen ik 2kg lichter woog in de sportschool. Dus logisch dat het nu meer is.

huh wtf, ik ging die op de site doen en mijn vetpercentage is “-3.1%”??

had het op een weegschaal gedaan, maar godzijdank bot percentage en vet door elkaar gehaald! heb een gezond vetpercentage van 19%, viewf! maar site waar dus 8 enzo uitkomt kloppen echt niet, dat zou mega ongezond zijn

22 %

klopt bij mij geen bal van, hij zegt dat ik wel 35 % heb :expressionless:

7.6% vet is niet ongezond…
Gemiddeld is het 25% ja, maar als je traint en je wilt een sixpack, dan is dit alleen zichtbaar als je 14% vet hebt (voor de vrouwen, voor de mannen is dit 9%)

Als je maar gezond en gevarieerd blijft eten en regelmatig sport ben je gezond bezig. :slightly_smiling_face:

Dan lijkt 7% me nog niet gezond als je zegt dan 14% voor ‘atleten’ wel gezond is. Is toch de helft minder…

Als ik nu die 10kg aankom zou mijn vetpercentage over de 30% eindigen, damnn! Denk dat ik ook iets in spiermassa moet aankomen dus haha. Al mag die 23% die ik nu heb wel omhoog.