Vetkwabbeltjes onder oksels

Hee!
Haha, de titel klink een beetje raar en ik had trouwens ook echt geen idee of dit bij dit subforum hoort, maar hebben jullie ze ook?
Van die kleine vetkwabbeltjes die over het randje van je topje heen puilen? Over het algemeen ben ik heel tevreden over mijn figuur, maar dit vind ik zó lelijk. Hoe verdoezelen jullie ze? Gewoon geen topjes/jurkjes zonder mouwen dragen is voor mij geen optie denk ik haha. :’) En zijn er anders oefeningen ofzo die je er voor kunt doen, zodat ze minder worden en/of gewoon verdwijnen?

Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel haha, liefs!

Is je topje niet te strak?

Ik ben gewoon dun, slanker dan normaal zegmaar en ik heb dat ook soms (als mijn armen precies naast mijn lichaam hangen). Dus ik zou me er niet zo druk om maken.

Ik denk idd ook dat het gewoon te strak is. Ik koop kleding op de ruimte bij mijn schouders, dus ook de oksels. Als het te strak is, is het gewoon te klein.

Hm… niet echt last van. Maar zoals kaBOOM zegt, misschien is het topje te strak?

Nouja te strak kan het eigenlijk niet zijn, want als ik gewoon geen topje aan heb (huh, dit klinkt heel raar. Daar bedoel ik dan mee wanneer ik me uitkleed om in de douche te stappen ofzo ;p) dan heb ik ze ook wanneer ik mn armen naar beneden heb hangen haha.

Ik heb dat door m’n bh bandje (: Omdat dat strak zit, echt vervelend eigenlijk.

kelly osbourne noemde die van haar armvagina’s en heeft ze cosmetisch laten verwijderen. Verder heb ik niet echt tips :stuck_out_tongue:

@little_lover hmm, ja bh kan inderdaad wel te strak zitten haha! Ik zal eens kijken of het daar aan ligt :slightly_smiling_face:

@bullybread haha, armvagina’s :grinning_face_with_smiling_eyes: Maar cosmetisch laten verwijderen gaat me een beeetje ver haha, toch bedankt!

haha dit heb ik ook altijd. Bij strapless tops vind ik het vooral opvallen… Maar je kunt opdrukken, dan train je namelijk je ‘borstspieren’ en die lopen door tot die kwabbetjes. Haha klinkt een beetje stom, maar hoop dat je het begrijpt! Heel veel opdrukken dus!

jep heb ik ook :frowning_face: ik haat het echt en kan daardoor ook niet echt singletjes aan… En als ik een bikini aan heb vind ik het ook heel lelijk staan ahha … achjaa ik klink nu echt als zo een onzeker meisje ofso xd Naja vanaf morgen ging ik sowieso afvallen en sporten en letten op me eten, dus hoop dat het dan wel weg gaat :slightly_smiling_face: !

@justmyself1992 aah dankjewel, dat wordt dus iedere avond n setje opdrukken doen haha!

Lol
Aangezien je al allemaal ‘heb ik ook!’ reacties krijgt, niet te druk om maken :slightly_smiling_face:

Als je een beetje lang haar hebt je haar los dragen en voor je schouders laten hangen :"D?

Maar volgens mij hebben heel veel mensen dit en ik denk niet dat veel mensen er naar zullen omkijken

Anders van die singlets met brede bandjes ipv spaghettibandjes. Dan valt het al minder op

Och dat heb ik ook wel eens als mijn bh strak zit, of als ik een te strak hemdje aan heb. Maar ik maak me er niet zo druk over. Ik probeer het niet zo te laten opvallen door gewoon een shirtje met mouwen aan te doen. Of iets wat minder strak zit.

Nee klopt haha, aan al die reacties gezien hebben blijkbaar veel mensen het zonder dat het mij opvalt ;p maar ach, aangezien ik niet meer sport sinds een tijd kan dat opdrukken in de avond ook geen kwaad :’)