vetjes op je rug

heee!
hebben jullie daar nou ook last van? als je een beetje een (te) strakke broek draagt dan komen er van die vetjes over de broek heen…
weten jullie hoe je die strakker kunt trainen? en dan bedoel ik dus dat vet van je heupen en op je onderrug
dank dank :couplekiss_man_woman:

uuhm. geen last van x)

Je bedoelt vast Lovehandles?
Een grotere broek kopen of gewoon hardlopen ofzo x’)

kan je niks aan doen volgens mij, ik zou gewoon niet zoon strakke broek dragen,

Minder strakke broek dragen.

Duhuh.

ik ben helemaal niet dik 1,74 en 55 kilo maar ik wil graag wat strakker in mijn vel zitten (daar komt het eigenlijk op neer) :slightly_smiling_face:

Nou ja, dan zijn dat gewoon je vrouwelijke rondingen.

Ik heb eens gelezen dat je dat kan trainen door zeg maar je armen naar voren te doen, en dan alleen je romp bewegen(dus niet je kont mee laten gaan) links, rechts, links, rechts etc…

Ik denk ook dat het gewoon vrouwelijke rondingen zijn ^^
Draag gewoon niet té strakke broeken, want het is niet zo charmant als dat vet/vel er helemaal bovenuit komt bobbelen.
En je kunt ook tuniekjes dragen :slightly_smiling_face:

of gewoon wat afvallen, want voor de vakantie paste die broek mij nog en was er nauwelijks vet te bekennen (toen woog ik nog 53 zegmaar) maar ach… ik weet niet want als ik nu weer ga afvallen dan gaan mijn borsten ook weer helemaal weg :stuck_out_tongue: ik heb echt super kleine borsten niet normaal! ik pas nu net in 70 A zeg maar…

Je kan ook gewoon broeken kopen die je passen?! Dus niet te strak…

Nee dat zijn echt vrouwelijk rondingen.
Want sinds ik de pil slik heb ik het ook een beetje,
en die zorgt ervoor dat alles een beetje gaat vormen enzo.
Ben daardoor ook 5 kilo aangekomen (omgomgomg)
Maar ik denk niet echt dat je er iets aan kan doen…
gewoon iets lossere broeken denk ik, heb je ook minder kans op Striae dus 2 in 1 :grinning: :wink:

nee, geen last van

afvallen ? dan gaat dat ook langzamer weg =X

Heey
Ik heb het ook, niet heel erg maar je ziet het wel.
Ik ben nu bezig het eraf te trainen :stuck_out_tongue:
Ik lig dan gwn op mn zij zegmaar, en kom dan schuin omhoog, dus dan train je je schuine buikspieren. Het werkt al aardig, maar niet supersnel.

Oh enne, je moet het wel blijven doen. Het is niet zo dat als het weg is en je doet die oefeningen niet meer, dat het altijd zo blijft…

Succes ermee!! xx