Vetbuikje

Hey,
Ik ben 1.73 en weeg 51. Ik vind mezelf niet te dik maar heb wel een buikje en brede bovenbenen. Iemand tips om hieraf te komen?

Gezond eten en 3x per week sporten (cardio).

Hier heb ik ook last van :’)

Upje!

ik heb ook gelezen dat joggen heel goed helpt :slightly_smiling_face:

Ik doe wel aan sport, maar dat is nu ook afgelopen, en begint na zomervakantie pas weer. En op vakantie lig ik vaak in mijn bikini… Joggen dus!

dat heb ik ook gewicht is goed ben ook niet erg dik maar heb gewoon last van extreme lovehandles en een flubber buik!|-) de rest is bij mij normaal en heb een 36 maar het ziet er niet uit als het er overheen hangt…

maargoed ik heb geen idee ik eet gezond 3 x op een dag en 2 tussendoortjes en soms 's avonds nog een tussendoortje snoep bijna niet meer vaak alleen in het weekeind of als ik vrij heb ofzo maar het is al sterk geminderd…

maar het gaat er niet af:(

Hoe oud ben je?
Dit is namelijk zelfs een te licht gewicht voor jouw lengte.

Gezond eten en sporten idd. Ik ben verder ook slank, behalve mijn buik. Misschien is het ook genetisch aangelegd, omdat mijn zus precies hetzelfde heeft.
En idd, ik denk dat je te licht bent. Ik ben 10 cm korter en 10 kilo zwaarder.

Volgens mij heb je al ondergewicht…
maar naja sporten…

ik ben ook 1.73 en weeg rond 50, ligt eraan wanneer ik op de weegschaal sta, ben ik dan te licht???

@luminanigra ik ben 165 cm groot en weeg 62 kilo idd
ik denk dat jij zelfs ondergewicht kan hebben probeer je bmi eens te berekenen

Daar heb ik ook last van, het wil er maar niet af! Ik ben verder ook gewoon slank, beweeg ook goed (sowieso 1,5 uur per dag) en eet gezond, maar mijn buikje wil maar niet weg. Denk dat het ook genetisch is, want ik ben bijna een exacte kopie van mijn nicht en die heeft er ook last van.

ik heb het berekend en het zegt ondergewicht, maar… ik eet genoeg soms denk ik zelf dat ik teveel eet

maar ik denk dat het ook bij ieddereen adners is

een vetbuikje wil nier perse zeggen dat je teveel weegt (ik ben 1m61 en weeg 45 kg en heb ook een buikje!) , gewone buikspieroefeningen elke avond, kunnen een wonder doen , een tijdje geleden ben ik ermee begonne en het helptje , mijn vetbuikje ging weg ! sinds een paar weken ben ik ermee gestopt , khad gewoon geen tijd meer , het begint stillaan terug te kome nu … dus regelmatig buikspieroefeninge helpt !

Ik ben 14

Nee dan ben je niet te licht. Bij mij wisselt het ook vaak af tussen de 50 en 51.

als ik honger heb ben ik 48 echt grappig, maar ik bne ook 14

wow dat is echt licht, 51 kg. iedereen heeft een buikje, dat is gezond. en brede bovenbenen horen nou eenmaal bij een vrouwenlichaam.