Vetarmdieet/ koolhydraatarmdieet

Ik vroeg me af wat beter werkte een vetarmdieet of een koolhydraatarmdieet. Het is voor 3 weken, omdat ik dan op vakantie ga en ik er wat slanker uit wil zien in mijn bikini, en ik ga wel voldoende eten hoor.

Maar tips/suggesties?

Ik heb geen idee. Mijn moeder heeft ooit wel eens een koolhydraatarm dieet gedaan, en is daar ong. 1 kilo per week mee kwijt geraakt…

Koolhydraatarmdieet werkt sneller vgm, maar in 3 weken ga je amper / niets bereiken en als je wat bereikt dan is dat alleen op de weegschaal te zien en niet aan je uiterlijk.

Tijdens zo’n dieet val je af, stop je er mee (wat wel moet omdat je zoiets niet lang moet volhouden, is slecht voor je lichaam) dan kom je wel alles (en misschien meer) weer aan.
Koolhydraten zijn trouwens vrijwel een vereiste voor wanneer je sport, dus je kunt beter niet helemaal los gaan met bewegen als je geen koolhydraten eet.

Oke bedankt, anders nog suggesties voor andere dieeten die goed werken?

Ik denk dat je beter iets eerder met je dieet had kunnen beginnen, in 3 weken ga je niet heel veel bereiken… Je kunt natuurlijk wel gezonder gaan eten en wat meer gaan sporten, je zal er vast wel ietsje strakker van worden, maar grote verschillen zul je niet zien…

Denk inderdaad dat je weinig gaat bereiken. Ligt er sowieso ook aan of je al een gezond gewicht hebt. Maar heb je een gezond gewicht, dan zul je weinig afvallen, en als je stevig bent zie je weinig verschil als er een kilo af is.

Ok

Don’t! Mascha van beautygloss heeft net een videochat gedaan over afvallen, zou daar even kijken;) gewoon 1e artikel: beautygloss.nl