Vet Weglaten zuigen?

haai!
heeft iemand hier ervaring mee?
ik heb namelijk een buikje dat ik maar niet weg krijg
of is dit te gek voor woorden??

of een maagverkleining?
zijn er mensen met ervaringen?

maagverkleining/maagband krijg je niet zomaar.
moet je echt zwaaaar overgewicht hebben.
buikje is niet zo erg, buikspieroefeningen? gezond eten?

ik heb er geen ervaring mee maar ik vind het best vreemd als je dat doet.
Je bent een puber en dat hebben meisjes gewoon, en dat gaat vanzelf weg.

Gezond eten en sporten, dat doet wonderen!

In Utrecht is er een meisje dood aan gegaan. Ze was niet zo heel erg dik, maar vond zichzelf toch wat te dik en ging vervolgens dood.

Je leven beteren is beter, anders zit het vet er zo weer aan.

Ik zou dat zelf niet zo snel doen, want er komen veel complicaties bij en er overlijden ook mensen aan. Ben gewoon blij met jezelf!

JA!
Sporten en gezond eten, en als je later groot bent nog maar eens kijken als het echt niet weggaat en het gevaarlijk is voor je gezondheid.

Je bent jong dus als je een buikje hebt en je wilt em graag weg dan kan je hem er gewoon afkrijgen. Veel bewegen en gezond eten.

Niet doen! Misschien is al je vet dan wel weg, maar er blijft heel veel vel hangen en dat moet ook weer weg dan, en daar hou je een litteken aan over, wat lelijker is dan je buikje.
Dus je kan beter gezond eten en sporten.

Ik zou het nog niet doen. Als je bijvoorbeeld over 10/15 jaar nog steeds een buikje hebt dan miscschien wel.

Denk je nu echt dat er artsen bestaan die jonge meisjes een liposuctie of maagring willen geven?
(Tenzij je natuurlijk zo’n overgewicht hebt dat je leven echt in gevaar is, maar dan moet je met een arts bespreken of een streng dieet op termijn geen betere resultaten zou geven).

Trouwens:

Geen enkele goede arts zal vet weg laten zuigen als je er zelf niet wat aan kan doen [al bestaan er genoeg artsen die dat wel doen, maar vind dat eigenlijk een soort misbruik maken van hun werk :S Maar goed, mijn mening.]