Vet Weglaten zuigen?

haai!
heeft iemand hier ervaring mee?
ik heb namelijk een buikje dat ik maar niet weg krijg
of is dit te gek voor woorden??

of een maagverkleining?
zijn er mensen met ervaringen?

maagverkleining/maagband krijg je niet zomaar.
moet je echt zwaaaar overgewicht hebben.
buikje is niet zo erg, buikspieroefeningen? gezond eten?

ik heb er geen ervaring mee maar ik vind het best vreemd als je dat doet.
Je bent een puber en dat hebben meisjes gewoon, en dat gaat vanzelf weg.

Gezond eten en sporten, dat doet wonderen!

In Utrecht is er een meisje dood aan gegaan. Ze was niet zo heel erg dik, maar vond zichzelf toch wat te dik en ging vervolgens dood.

Je leven beteren is beter, anders zit het vet er zo weer aan.

Ik zou dat zelf niet zo snel doen, want er komen veel complicaties bij en er overlijden ook mensen aan. Ben gewoon blij met jezelf!

JA!
Sporten en gezond eten, en als je later groot bent nog maar eens kijken als het echt niet weggaat en het gevaarlijk is voor je gezondheid.

Je bent jong dus als je een buikje hebt en je wilt em graag weg dan kan je hem er gewoon afkrijgen. Veel bewegen en gezond eten.

Niet doen! Misschien is al je vet dan wel weg, maar er blijft heel veel vel hangen en dat moet ook weer weg dan, en daar hou je een litteken aan over, wat lelijker is dan je buikje.
Dus je kan beter gezond eten en sporten.

Ik zou het nog niet doen. Als je bijvoorbeeld over 10/15 jaar nog steeds een buikje hebt dan miscschien wel.

Denk je nu echt dat er artsen bestaan die jonge meisjes een liposuctie of maagring willen geven?
(Tenzij je natuurlijk zo’n overgewicht hebt dat je leven echt in gevaar is, maar dan moet je met een arts bespreken of een streng dieet op termijn geen betere resultaten zou geven).

Trouwens:

Geen enkele goede arts zal vet weg laten zuigen als je er zelf niet wat aan kan doen [al bestaan er genoeg artsen die dat wel doen, maar vind dat eigenlijk een soort misbruik maken van hun werk :S Maar goed, mijn mening.]
En een maagverkleining betkeent niet dat je buik minder wordt. Dat betekent dat je per dag minder dan een handje vol mag eten, en alles gepureerd, en geen suikers, vetten of andere zooi. Gaat je buikje ook vast van weg, maar lijkt me niet gezond.
[Mensen met extreem overgewicht hebben bij zo’n ingrijp er baat bij [mits ze geen eetverslaving hebben], omdat je de 1e paar maanden dus maar heeeeeel weinig kan eten, en geen vette zooi naar binnen mag krijgen. Dat is dus een hele ommezwaai, want dan moeten ze gezonder eten en krijgen dus niet alle troep binnen die ze gewoonlijks binnenkrijgen [ervan uitgaande dat ze het overgwicht hebben verkregen door een verkeerd eetpatroon]. Uiteindelijk ‘rekt’ het wat mee en kan je iets normaler eten. ]

Ik vind dat mensen die vet laten wegzuigen/maagbandje krijgen gewoon te lui zijn.

NIDDA :expressionless:
Als je dat laat toen, blijft er overtollig huid over. Dan moet je dat ook laten weghalen en heb je heerlijke littekens <3
Ga gewoon sporten mennn

Ja dat is te gek voor woorden.

Een maagverkleining krijg je zowiezo niet als je ‘een buikje’ hebt dan moet je dus echt dik zijn, dat het zelfs gevaar heeft voor de gezondheid…

en (bijna) iedereen heeft wel een buikje, zit je er echt mee doen dan gewoon goede buikoefeningen (sportschool etc.) en let op wat je eet…
misschien helpt dit http://www.margriet.nl/media/oefeningen/streepjeslank_popup.html
Moet je je er ook echt aanhouden. Je moet er natuurlijk wel voor ‘werken’

Zowiezo vind ik het zelf mooier als je wat rondingen hebt en een klein buikje
dan wanneer overal je botten uitstekenen.

Tis niet gek hoor dat je daarover denkt
maarja, helaas doen ze dat niet bij mensen die redelijk op gewicht zitten

Mijn tante’s buik is echt fugly, omdat zij ook vet heeft laten wegzuigen of zo…

zoiets doen ze meestal alleen bij mensen die echt zwaar overgewicht hebben, volgens mij moet je voor bv een maagband een BMI van 30 of hoger hebben. en dat heb je vast niet =)

omg, voor een buikje!
ik heb ook een buikje, zoveel mensen hebben een buikje;
daarvoor ga je toch geen vet laten wegzuigen?

1. daarvoor moet je heel erg veel overwicht voor hebben
  2. zoiets kost erg veel geld (dat krijg je denk ik enkel deels terugbetaald als het om gezondheidsredenen gaat; bij jou dus niet het geval)
  3. daar bestaan buikspieroefeningen voor