Vet verliezen

Hee meiden,
Ik heb over minder dan 3 weken een trouwdag in Italië van vrienden van me ouders. Nou dacht ik ik moet er helemaal goed uitzien wat inhoud ook afvallen, want ik heb (vind ik zelf) nogal een grote kont en (zoals me moeder het noemt) “hockey benen” gewoon wat dikke bovenbenen… Ik heb net gekeken en mijn gewicht is volgens mijn BMI in orden, maar ik zit toch heel erg met mijn postuur. Ik heb best gespierde benen dus die worden nooit zoals ik ze wil… Helaas, maar

Heeft iemand tips om wat vet bij de innerbovenbenen en de billen weg te werken?!

Alvast bedankt!

Ik ben bang dat je vrij weinig aan je bouw kunt veranderen en je hebt ook nog maar 3 weken. Ik zou gewoon een mooie outfit uitkiezen die mooi bij jouw postuur staat. Een jurk met een A-lijn staat bijvoorbeeld altijd mooi bij dames die aan de onderkant breder zijn.

In 3 weken kan je erg weinig doen, ik zie zelf kijken naar flatterende kleding OF mogelijk corrigerend ondergoed.

Verder is de vraag of je op lang termijn er wat aan kan doen. De vraag is of je kont en benen ‘voller’ zijn door spiermassa of vet.