Vet verbranden?

Ik was laatst in de kruidvat en zag allemaal vet vebrandende pillen en afslank theetjes enzo. En ik dacht, de zomer komt eraan en hoeveel kan dat nou kwaad? Ik heb niet altijd tijd om te sporten omdat ik het erg druk heb met werk. Ik eet over het algemeen erg gezond. Iemand ervaring met zoiets?

Hij moest niet in seks&zo topic sorry!

Ik denk dat het niet werkt. Als het echt werkt, zouden er geen dikke mensen/mensen die ontevreden zijn over hun gewicht meer zijn.

Het is wel een manier om vet te verbranden, dus opzich is het topic niet heel verkeerd xD.
Ik denk dat het meeste van die pillen niet tot nauwelijks werkt:
http://www.vetverbranders…s-waar-moet-je-op-letten/

Hier staan wat tips, maar ik zou je de oldfashioned oefeningen op je kamer aan willen raden, dan hoef je niet naar de sportschool o.i.d.

Haha ik ben trouwens niet dik! En de meeste dikke mensen gaan dan sporten en blijven ongezond eten. Maar een vriendin van mij vertelde laatst dat zo’n groene afslank thee wel werkt? Maar ik ben nog niet helemaal overtuigd

Oh thanks! Ja ik doe vaak workouts via youtube. Alleen heb zo weinig tijd de laatste tijd dus wilde dit als extra’s proberen haha

Vooral omdat je niet dik bent, kan je minder snel het gevoel hebben dat er wat gebeurt.
Bij die afvalpillen, diëten, welke manier van afvallen dan ook, val je als je overgewicht hebt, eerst heel veel af, en dan bereik je een soort van ‘plafond’ waardoor je niet meer kan afvallen.
Groene thee helpt wel bij mij om me het gevoel van een opgeblazen gevoel weg te nemen, ik ben ook echt niet dik, maar af en toe voel ik me gewoon een bolletje xD.

Die afvalthee werkt vaak laxerend, dus dat is geen gezonde manier om af te vallen!

Even denken, ik heb al een aantal dingen uitgeprobeert.
Ik heb licht overgewicht. Eet normaal heel gezond en sport drie keer week minimaal op hoog niveau [om een beeld te schetsen]

Appelazijn pillen en de afslankpillen van de kruidvat werken voor geen meter.
Ook gewone appelazijn is het niet waard, het is afschuwelijk om te drinken
Groene thee kan je van de lipton of pickwick pakken, smaakt wel lekker maar had niet het gevoel dat het heel veel helpte. Stilt wel goed de honger.

Ik gebruikt nu [vandaag begonnen] Kilo Killer platte buik omdat dat mijn probleem zone is [niet niet precies waar jij wilt afvallen]
Ik heb alles opgemeten en kan na 12 dagen vertellen of het werk. Als je interesse hebt.

Ik gebruik de afslankthee van DA die is iets beter. Helaas moet je daarna direct je stinkie doen en heel veel. Dus het is laxerend.

Je moet het wel niet te lang gebruiken dan want dat kan schade opleveren.