Vet op bovenbenen

Hee! Ik heb een vraagje.
Ik ben sinds kort bezig met gezond eten etc.
(2 weken om precies te zijn)
En nu zie ik toch wel een beetje resultaat.
Maar mijn probleem is, ik heb gewoon slanke lange benen, en ben er best tevreden mee. Maar bij mijn bovenbeen, niet mijn hele bovenbeen, maar ongeveer bij, als je een short aanhebt, dat boven been stuk waar het broekje over heen zit, heb ik wat dikkere benen (niet gigantisch dik, maar toch) En als ik dat met mijn handen gewoon even wegdoe, klinkt heel raar maar oke, dan heb ik gewoon slanke benen. Dus mijn vraag is: Hoe krijg ik dat vet daar weg? Ik ga zoiezo morgen beginnen met fitnessen, bepaalde oefeningen die ik daarvoor kan doen? Of gewone oefeningen die ik thuis kan doen? Sorry als het een beetje ingewikkeld verhaal is, maar toch bedankt alvast!
xxx

je dijen bedoel je?
want die worden gewoon wat dikker naarmate je ouder word.
vrouwelijk lichaam heet dat…

Je kan niet plaatselijk afvallen… Je kunt wel daar spieren kweken maar dan wordt het niet dunner.

Ik vind dat juist wel mooi, een vrouwlijk figuur :slightly_smiling_face:

Ik heb op zo’n programma (waar ze van zo’n apparaten uitleggen en je ze dan aan de telefoon moet bestelen)gezien dat ze dan op zo’n half stoeltje en daar on der 2 wieltjes en als je door je knieen zakt gaan diewieltjes mee, en toen lieten ze een par oefeningen zien waar je dan afviel (kan goed ook gewoon waar de spieren spanden)
En toen lieten ze naar 60 dagen zien waar en hoeveel ze afvielen, en sommige waren wel bij de bovenbenen afgevallen. maar hier kom je eichelijk neit echt ver mee…

´Plaatselijk´ afvallen kan eigenlijk nooit. Als je bij je bovenbenen wilt afvallen, zul je in zn geheel heel erg moeten afvallen omdat het je bouw is. Ik heb zelf ook stevige bovenbenen, en daarmeer bedoel ik dat ik aardig gespierde bovenbenen heb maar er zeker ook wat vet heb zitten. Je kan natuurlijk je bovenbenen trainen, dan worden ze strakken, maar dunner zullen ze niet worden. (Ten zij je drastisch wilt afvallen, maar dat is niet echt gezond)

Skeeleren is goed voor je benen (:

Wat is er toch opeens met al die afval topics?

echt he
laten we dit meisje maar niet om een foto vragen…

Ja idd, maak je niet zo zorgen en wees te vreden met je lichaam!

ik denk dat je dat gewoon hebt omdat je bouw zo zit, die je waarschijnlijk van je ma of je da hebt geërfd.

dat is heel normaal hoor

Je hebt van die apparaten in de fitness school, een is voor de binnenspieren en een voor de billen/buitenspieren (staat waarschijnlijk ook op het apparaat, of anders eventjes aan iemand vragen :slightly_smiling_face: ), maar het zijn iedergeval van die stoelen en bij de een moet je naar buiten duwen (met gewicht) en bij de andere naar binnen.
Het is niet zozeer dat je benen er slanker van worden, maar door dat er spieren komen zorgt het er als het goed is voor dat ze wel beter gevormd zijn. Dus dat het geen vet is :slightly_smiling_face:

Als je die oefeningen gewoon doet met minder gewicht (dus echt maar 5 kg ofzo) en dan meerdere keren…

Succes, hoop dat ik je heb geholpen :slightly_smiling_face:

dat heb ik ook…

Ik heb dat ook, en bij mij is t ook nog is echt vet, echt ik haaat mn dijen. Ik kan het laat maar zeggen gewoon vastpakken & als ik loop heb ik t idee dat t ook heen & weer gaat zeg maar maar ik weet niet of ik me dat inbeeld. :’) Maargoed ik moet eigenlijk gewoon sporten zodat het strak wordt maar ik haaat sporten.

Ik denk dat het bij je lichaam hoort, een tip voor jou… iets langere rokken dragen die laten je benen ook gelijk langer lijken en slanker ; D

@Annanazje; Voor zo ver ik heb gezien van jou ben je hartstikke slank xD

Ja alleen ben de laatste tijd wat aangekomen en bij mij gaat alles gelijk op mn dijen zitten. En ja met shortjes & broeken enzo zie je het meestal niet, maar als ik bijvoorbeeld in mn ondergoed ga staan dan wordt het niet meer verborgen en dan valt het echt op,het zit gewoon echt letterlijk los & slap of iets in die geest, dus het moet wel echt vet zijn neem ik dan aan.