Vet haar

Heee!

Ik heb echt heel erg last van vet haar. Als ik bijv. in de avond douche dan is de volgende avond mijn haar weer helemaal vet!! En ik gaa absoluut niet met vet haar naar school! Dus ik douche echt elke dag. Maar dat is echt niet goed voor je haar heb ik gelezen! Iemand oplossingen??
Ik wil er echt van af!

xxxx

-niet elke dag je haar wassen langzaam af bouwen naar 3x per week
-niet vieze rommel in je haar stopen
-niet vaak aan je haar zitten

Dat zijn 3 dingen die je haar Juist vet maken.
Als je elke dag je haar wast is niet goed. beter 2 tot 3x in de week

Dus je moet het steeds langer uitstellen om het te gaan wassen, je kan wat talkpoeder in je haar doen om het vette te verbergen.
gebruik de zoekfunctie eens dan vind je 93280948498topics.

talkpoeder van zwitsal!
Je doet gewoon wat talkpoeder op je hoofdhuid ( niet te veel anders lijkt het net alsof je aan hegt vergrijzen bent :3) en klaar is kees.
Ik heb het trouwens op een vertrouwbare site gelezen, heb het nog niet geprobeert , maar gaa ik zeker doen ! ( ik heb er namelijk ook last van en heb het net gelezen ghehe).

Droogshampoo? Talkpoeder schijnt ook te helpen.
Gebruik je shampoo speciaal voor vet haar?

ik douche ook gewoon elke dag dan heb ik ook geen last van vet haar :stuck_out_tongue: en dat haar van mij heeft gewoon pech xD

Je kan overdrijven he, het zijn er maar 93280948497

OT:
Je moet echt minderen met haar wassen. Was een keer je haar niet als je de volgende dag nergens heen hoeft.
Je hebt ook droogshampoo, die je kan gebruiken op droog haar.
Talkpoeder helpt ook, maar je moet wel oppassen dat je niet teveel gebruikt, dan wordt je haar grijzig :’)
Je moet er niet te vaak met je handen aan zitten, dat stimuleert de talgkliertjes die vet produceren…

Je kan ook eens proberen google te gebruiken. En de zoekfunctie.

Ik was het ook gewoon elke dag. Vanwege vet haar/sigarettenlucht etc.
Het is “slecht” omdat je haar vet wordt van elke dag wassen, alleen als je het elke dag wast is het ook niet meer vet :3.

talkpoeder? minder haar wassen? niet te veel haarlak, mousse erin doen?¤

Minderen met haren wassen idd. En geen shit erin doen en niet stijlen / krullen / föhnen.

haha dat zeg ik ook altijd :stuck_out_tongue: