vet haar door helm en cap

hoi,

ik heb heel snel last van vet haar ik probeer het om de 3 dagen te wassen maar de laatste tijd is het dat ik het bijv. maandag avond was en dat het woensdag alweer vet is. dan gebruik ik droogshampoo maar ik zou het liefst hebben dat het niet de 2e dag alweer vettig word. soms heb ik het idee dat hetn het slapen erger is geworden.ik rijd ook paard (5 keer per week ongeveer) dus dan heb ik een cap op waaronder je ook zweet en ik rijd elke dag met mijn scooter en dan heb ik ook weer een helm op.

heeft iemand tips of welke shampoo ik het beste kan gebruiken?

Ik vind eigenlijk niet dat je snel last hebt van vet haar…
Ik moet mijn haar elke dag/ om de dag wassen, en met een helm en cap wordt het natuurlijk ook vet.

Hier heb je niet zoveel aan haha, maar ik zie je probleem ook niet echt. Was het gewoon om de dag.

Misschien om de 2 dagen wassen? Bij mij word het de 2e dag ook vet en ik heb verder geen vet haar het is dan gewoon vies. Ik denk dus ook niet dat je last hebt van vet haar je moet het gewoon wat vaker wassen:)

ik heb het ook, maar ik vind na twee dagen wassen gewoon netjes hoor, valt me best mee, voor de dingen die je doet. ik krijg ook vetter haar door mijn helm

Als puber moet je gewoon vaak wassen. Om de dag is veel fijner dan om de drie dan. Hou je een lekker fris gevoel.

Ik denk dat je gewoon iets vaker je haar moet wassen. Door hormonen wordt je haar ook sneller vet en je helm en cap helpen ook niet mee natuurlijk. Ik heb geen van dat alles en ik was mijn haar om de dag. Dus je hebt niet snel vet haar :slightly_smiling_face:

Door het dragen van de cap en het sporten daarbij wordt je haar sneller vet.
Je zou voor het paardrijden en opdoen van de cap, al droogshampoo kunnen gebruiken.
Je haar spoelen onder de douche, zonder shampoo kan ook meehelpen.
En anders toch om de 2 dagen wassen. Jouw haar heeft dat blijkbaar nodig.

Mensen die zulke activiteiten met een helm doen, krijgen nu eenmaal sneller vet haar. Ik denk dat er niks anders op zit dan je haar meer wassen.

Gewoon vaker wassen. Elke keer dat je hebt gereden je haar wassen.

Ik was mijn haar elke dag, probleem opgelost.