VET HAAR ALLARM

Ik heb vet haar maar weet het echt niet meer. De ene zegt elke dag juist. Andere om de dag. De andere twee weken niet. Maar je moet je haar toch wel best vaak wassen want anders gaat het vette sowieso niet weg? En helpt talkpoeder heb ik gelezen? En wat moet ik nou? Het is echt vet heb ik normaal nooit last van maar sinds een week ofzo wel. Het is echt heel naar…In een knotje is best lelijk maar los ziet het er heel onverzorgd uit:S PLIEEZ HELP

Titel mag toch niet in hoofdletters??

Ik was het gewoon elke dag, interesseert me niet zo dat het ‘slecht’ is, mijn haar is er nog niet op achteruit gegaan, in ieder geval.

Dan ga je haar wassen… Je gaat toch niet met een vettige kop rondlopen.

Weetniet?

Zoekfunctie.

Ja maar dat helpt dus niet S:

TOPICTITEL IN HOOFDLETTERS ALLARM.

Hoe kan je haar wassen nu niet helpen. Dan is het toch gewoon de rest van de dag schoon of ben ik nu gek ? XD

Je moet met shampoo wassen hé, niet alleen met water.

Ja doe ik ?

Niet zoveel met je handen in je haar zitten.

was je niet perongeluk met cremespoeling ofzo ?

zo min mogelijk mee prutsen, gewoon een dagje vet laten, doe het in een staart ofzo. en gebruik dan droogshampoo. en dag erna wassen enzo steeds meer afbouwen met wassen, want anders gaat je haar steeds sneller vet worden.

Je kan toch ook even bij de kapper vragen wat het beste is?
Die weten er het meest vanaf lijkt me

ja idd? want hoe kan het zomaar in een keer vet worden als je er normaal geen last van hebt? bedenk voor je zelf of je niet andere haar producten gebruikt, waar het misschien aan kan liggen?

-1 keer in de 2/3 dagen wassen. (dit moet je een hele poos volhouden voordat je resultaat ziet, en je haar dus minder vet wordt)

-conditioner maar 1tot2 keer per week gebruiken, en alleen in de punten/lokken van je haar. Dus absoluut niet op je hoofdhuid, dit wordt heel vet. en heeeeel goed uitspoelen

• geen wax en hairspray zooi er insmeren.

• 1 x per week een maskertje voor je haar :slightly_smiling_face:

• niet teveel aan je haar zitten, van vette handen word je haar ook vet.

• anti vet shampoo van andrelon gebruiken

Hoe vaker je je haar wast, hoe sneller het haar ook weer vet wordt. Het haar past je namelijk aan aan het wasroutine. Een simpele methode is om het wassen van het haar steeds één dag uit te stellen. Je kunt die dag dan droogshampoo of talkpoeder gebruiken, als je dat wilt. Hierdoor train je als het ware je haar. Na een tijdje zal het minder snel vet worden.

Goed grondig wassen, niet je haar gladstrijken maar juist wat luchtiger doen, niet te veel met je handen er doorheen, geen zooi in smeren, andere shampoo gebruiken misschien?

ik was me haar om de dag,ik heb wel gehoord dat je haar heel snel vet er van word al je je haar elkedag was en dan een dag niet zegmaar