vestje open of dicht?

haay meiden,
ik heb vanmiddag een feestje en dan wil ik mijn nieuwe vestje aantrekken. het is gewoon zo’n vestje die je tegenwoordig veel ziet (lage v-hals en veel knoopjes). het vestje zelf is licht paars van kleur en ik draag er een witte top onder (zo’n hempje zeg maar) en een grijze broek. maar nu mijn vraag: zal ik het vestje open of dicht dragen? normaal draag ik ze (ja ik heb er meerdere) altijd dicht maar dit vind ik zo, tjaa beetje saai worden? oohjaa misschien ook belangrijk om te vertellen, dit vestje heb ik perongeluk een maatje te groot gekocht en toen ik hem wou ruilen hadden ze mijn maat niet meer en om hem nu nooit meer te dragen is ook zo zonde.

Ik zeg open! maar misschien een foto handiger?

Open. (je bedoelt een cardigan?)
Omdat je ze altijd dicht draag is het wel leuk dat je hem een keer open doet.
En omdat hij een beetje te groot is, lijkt hij zo slobberig als je hem dicht doet.
Ik vind het juist leuk als hij een beetje te groot is en je laat hem los, dat hangt leuk zegmaar, haha.

Ik zou voor open gaan.

mijn moeder maakt vandaag met mijn vader een uittapje en ze hebben het fototoestel meegenoemen (sorry voor de onbelangrijke informatie haha xD ) dus een foto word 't 'm niet.
ja ik bedoel een gardigan, ik kwam even niet op de naam :stuck_out_tongue:

Open!
Dat is veel leuker en dan zie je de top ook beter.

Het is cardigan :cold_sweat:
Ik zou hem open doen, of je doet het bovenste knoopje alleen dicht , is ook leuk.

uuuuup

Open!

waarom vind ik dit nou een hele domme vraag?
je kan toch open of dicht, ligt eraan of het warm of koud is. ene helft vd avond open, andere helft dicht?

open en dan een mooie lange ketting, dat maakt het gelijk een stuk minder saai denk ik :stuck_out_tongue:

dankjewel voor jullie reacties!

Ik draag ze altijd open.

Believe me,je bent niet de enige :crazy_face:

Jaa en als je nou niet dik bent gewoon normaal maar gewoon een buikje hebt dan zie je zo’n ‘spekrandje’ niet heel erg maar beetje, dat heb ik dus dan is open toch niet mooi??

open duh

Believe me, jullie zijn niet de enige…

open.

Ja idd, doe gewoon wat je het leukste vind. Zo moeilijk is het niet!

is dat die van de zara?
ik vind hem open mooier staan, maar mijn moeder vind hem dicht leuker (niet dat dat een goed teken is maar gut xD)
smaken verschillen.
en als ie te groot is … hmmm… dan denk ik open.