Vestje,Broeken,Hemdje en tshirt combineren

Oplossing gevonden , dankjewel :slightly_smiling_face:

Eerste blousje: zwarte shorts, panty, het blousje open dragen over een hempje en dan een zwart wijd gebreid vest (dus niet zo een met een rits) er overheen?
Zoiets:

http://i53.tinypic.com/qspa54.jpg

Dan met enkellaarsjes of Vans ofzo. :’)

VILA vestje: Open dragen over een roze/crême hempje/tanktop.
Trui: Zwart hempje eronder, donkere/zwarte skinny eronder. Schoenen maken niet zoveel uit.

de topjes die te klein zijn, zul je toch echt weg moeten doen, mss aan iemand geven die ze wel nog past?
de blauwe trui met plek - de plek zit op de mouw?- kan je er 3/4 mouwen van maken? weet niet of dat kan…

en de lange broek, als je je er echt niet goed in voelt, gwn niet dragen, maar anders hou het rustig, de broek valt al genoeg op, combineren met zwart en grijs.

deze broek is ook al oud en ik weet dus echt niet hoe ik die moet combineren ; niemand vn mijn vriendinnen heeft er zo een en ik denk eigenlijk dat die my zullen uitlachen ofzo als ik daarmee naar school ga ;s
^Je moet gewoon dragen wat je wilt, natuurlijk lachen ze je niet zomaar uit. En als ze dat wel doen: so what?

van die broek kun je ook een shortje maken?
ik weet niet of je dat leuk vind, maar mij lijkt 't wel leuk.
grijze trui zou ik gewoon niet dragen.
vestje zou ik ook niet meer dragen, hij is toch vies.
en zo zou je niet op bv school rond willen lopen.
en die laatste blouse kan je gewoon los dragen met een hemdje en skinny,
of een langer hemdje en panty/legging.

-
ik zou die roze bloes met een riem aantrekken net onder je borst.

• ik zou die blauwe vest knippen tot net onder je borst en dan onder een witte topje aantrekken.