Vest stinkt

Altijd als mijn moeder mijn roze vest (het is nogal een dikke, meer voor de winter eigenlijk) wast en dat laat drogen, dan stinkt die altijd.

Mijn mama en ik weten echt niet wat we moeten doen, in de droogtrommel is niet echt een optie want dan krimpt die (dat hebben we al eens geprobeerd :p).

Weten jullie iets zodat die niet gaat stinken?

wasverzachter? helpt misschien en als je het buiten laat drogen dan ruikt het zo lekker vind ik zelf.

stinkt het naar zweet dan ofzo ;p?
Of bedoel je gewone stank? Want misschien, dat heb ik met sommige kleding…wij halen ze uit de wasmachine en doen alle kleren in een bak en dan ophangen(of droger) maar soms hebben ze te lang in die bak gelegen voordat ze worden opgehangen en dan ruikt het zuur…

geen idee eigenlijk. misschien dat je inderdaad die trui niet te lang ergens moet laten liggeno ofzo

Neen niet naar zweet :stuck_out_tongue: naar iets dat nat is geweest en inderdaad ergens te lang heeft gelegen voor er iets mee gedaan word :stuck_out_tongue:

Maar mijn moeder hangt het altijd direct op, dus we snappen het niet :stuck_out_tongue:

Jaa als het buiten droogt ruikt die lekker, maar dat kan spijtig genoeg alleen als het niet regent :frowning_face:

hmm misschien ligt het aan de stof van dat vest ofzo ? als je het niet met andere kleren hebt… ik heb ook een paar vesten die daar last van hebben :pensive:

deo erop spuiten? ;p

in het raam hangen en dan het raam een stukje open zetten. Meteen als ie uit de was komt!

Dat is een goed idee, ik zal het eens proberen :grinning: bedankt !

Probeer je wasmachine eens leeg een kookwas (95 graden) te laten draaien, dan wordt ie schoon vanbinnen en gaan de bacteriën dood. Moet helpen! Daarna moet je was wat frisser ruiken als het uit de machine komt.