vest h&m

http://files.hm.com/media/products/755/DXL755_69576_08005_64_1454.jpg

wat vinden jullie van dit vest?
en hoe kun je deze het leukste dragen?

ik hou niet zo van dat soort printjes…
maar vind de kleur enzo wel leuk, ik zou hem gewoon basic dragen met een skinny en een effe topje ofzo xD

maar ik hou van simpel dus als je wat speciaals wilt vooral niks aan mij vragen :kissing:

Ik hou niet van dat soort vesten. En hoe je ze moet dragen, volgens mij kan dat maar op 2 manieren. Of dicht, of met een shirt eronder.

idd… ik hou er ook niet zo van… maar met een witte broek? en dan een wit hempje eronder dan die vest erop niet helemaal dicht… en dan een riem bruin/zwart en dan dezelfde kleur schoenen als de riem?!

Ik weet niet. moeilijk… een lichtgrijze skinny denk ik.

hij kan naar mijn idee op een grijze of zwarte spijkerbroek

ik heb hem besteld, ik denk dat die morgen of overmorgen binnen komt.
ik ga hem met een zwarte skinny en een zwart topje doen.
heb jij hem wel al binnen, of wou je gewoon kijken wat wij ervan vonden

.

ik vind m echt leuk,
met een hele lichte skinny ofzo :]
xxx

ik heb hem, haha
ik draag hem overal bij
niet zo moeilyk toch?
alleen wel oppassen met andere printjes

Ik vind hem egt mooii :ok_woman:
Ik zou er gewoon jeans met nikes/all stars / sportschoenen onder doen;)

Ik houd niet zo van die prints, maar goed; met een licht grijze of spijker skinny of zo?

heb hem in het groen ik doe er meestal gewoon zwart shirt onder en dan wat sieraden. en ene keer met skinny en sneakers of baggybroek met sneakes en 2 studsriemen. of skinnyjeans en pumps…

beetje kinderachtig, hoor…

hmm, ik denk dat ik er een lang zwart hempje/shirtje onder zou doen, en dan het vest erover (niet dicht), met een lichte skinny, en donkergrijze allstars/ of voor een girly effect zwarte (lak)pumps

ik zou er een knalroze iets langere top onder doen (vest half dicht) met een lichtgrijze skinny en grijze/zwarte all stars of pumps.

wat bedoel je?

ze bedoelt dat ze het vest kinderachtig vind :stuck_out_tongue:

Ik heb hem ook, maar dan in zo een speciale kleur blauw (Or Something Like That ).

het kan eigenlijk overal wel bij, als je bijvoorbeeld een jurkje ofzo aan hebt maar dat een beetje te koud vindt. Ook is het leuk met een skinny ofzo en dan een langer wit shirtje eronder.