Vespa

hej hej,
Ik wil zoo graag een vespa(L)
Maar dr is een klein probleempje… Ik ben maar 1.45 :cold_sweat:
Weet iemand misschien een heel klein model? het hoeft niet perse een vespa te zijn. Ik heb al op internet gezocht… maar er is niet veel kleins te vinden.

Vespa’s zijn vaak best klein toch?
Daar pas je vast wel op.

Nou… dat valt tegen denk k

http://motoren.aanbodpagi…-11-div-kleuren-leverbaar

Je hebt ook hele kleine retro scooters hoor, maar dat is geen vespa

sym miooooo! (L) (L) lekker klein! heb ik ook :grinning:

Ik heb een lichtblauwe vespa! i love it (L)

sym mio’s enzow… die zijn best wel klein en ga een x een paar scooterzaken binnen daar kunnen ze je iig wel kleine modellen aanraden die bij jouw lengte passen. Want sommige scooters staan ook in boekjes en moeten op bestelling, dus het kan zijn dat ze niet 1,2,3 in de showroom staan. En ik zie vaak kleine retromodellen alleen de naam weet ik er niet van. sorry…dus drom ga een x naar een paar scooterzaken en je komt er wel uit meid! veel succes :slightly_smiling_face:

owja, vespa’s zijn erg zwaar! dus ik zou hem niet aanraden, mijne weegt 109 kilo, maar ik kan het aan (:

1.45 is wel heel erg klein en dat kan best gevaarlijk zijn. Je moet namelijk goed plat met je voeten op de grond kunnen als je op de scooter zit. Ik zou gewoon eens naar een scooterzaak gaan en daar even advies vragen, misschien hebben ze wel wat dingen voor je.

Ik ben 1.65 en ik kom redelijk op de grond bij een Vespa (jaja ik word de gelukkige eigenaar van een Vespa) en bij de Sym Mio kwam ik gewoon goed op de grond. Dus ik denk dat je echt een hele kleine scooter moet zoeken. Je kunt misschien wel vragen of ze de scooter aan kunnen passen aan jouw lengte, maar die kans is denk ik heel klein. Sowieso eerst even een scooter laten aanraden. Ik denk wel dat het moeilijk word een retro scooter te vinden voor jouw lengte. Succes!

Dat is niet helemaal waar, ik rij nu al ruim een jaar op een tomosje en op een gegeven moment leer je jezelf aan om op één voet te staan (voor een stoplicht ofzo). Dat is mij ook vertelt bij de scooterzaken omdat ik ook niet helemaal plat met m’n voeten op de grond kom bij een Vespa, en met een voet wel (en nee dan val ik niet om XD)

[nohtml][b][message=3472801,noline]whadeva schreef op 14 maart 2009 @ 17:38[/message]:[/b] [...]

Dat is niet helemaal waar, ik rij nu al ruim een jaar op een tomosje en op een gegeven moment leer je jezelf aan om op één voet te staan (voor een stoplicht ofzo). Dat is mij ook vertelt bij de scooterzaken omdat ik ook niet helemaal plat met m’n voeten op de grond kom bij een Vespa, en met een voet wel (en nee dan val ik niet om XD)[/nohtml]

Ja, dat zal best wel zo zijn maar het blijft wel zo dat ze je aanraden om met beide benen op de grond te kunnen. Kan je dit niet dan wordt het toch al een stukje gevaarlijker.

Ja klopt daar ben ik het mee eens, ik ben ook 1.65 en ik kan mijn vespa prima handelen hoor! één voet is genoeg. Ik denk dat het lastig wordt

Voor kleine Vespa’s moet je meer naar de oudere modellen kijken…
De nieuwe zijn namelijk erg groot… :frowning_face:
Ik ben ook klein & ik heb een Dax gekocht… :slightly_smiling_face:

Welke kleur Vespa heb jij? :relieved:

sym mio <3

Vespa’s zyn best groot enzo. Ook best zwaar. En als je wat kleiner bent denkt niet dat het goed lukt.

En een vespa 50 dan? Dat is een oude.
Maar als ik hem in een gaaf kleurtje zou nemen…

Ik wil er namelijk zoo graag eentje :relieved:

Hoe groot ben jij dan?
:wink: