Vespa verzekering

Hai,
ik wil graag een vespa maar hoeveel betalen jullie per maand-jaar voor je verzekering?

dat wil ik ook wel eens weten voordat ik er eentje krijg en dan superhoge maandlasten heb!

up

ik heb volgens mij de hema-verzekering en ik heb een mio en per maand/jaar is het verschillend omdat de eerste 2 jaar het duurste is…het eerste jaar was het 165 per jaar (dat gokt mn moeder net, ze weet het niet zeker). na de eerste twee jaar wordt het goedkoper (omdat de meesten dan natuurlijk hun scooter verkopen)

maarr je kunt heel makkelijk naar een verzekeringssite gaan en gewoon al die dingen invullen en dan weet je ook wat er voor jaarbedrag uit komt…dus gewoon even rondzoeken, maar hema is over het algemeen het goedkoopst

Maar zat daar ook diefstal enzo bij?

ik betaal 9 euro wa+diefstal plus al die dingen :slightly_smiling_face:

ik heb ook een mio en heb een all risk verzekering die zal ik je zeker aanraden! voor mijn mio en is dat elke maand 60 euro! ik denk dat je voor een Vespa wel richting de 100 euro p.m zal betalen!

Ik betaal voor mijn scooterverzekering ¤168 per jaar. Ik woon wel in België.

oke dankje! Zijn er ook mensen met een vespa en all risk hier=

Ik heb een sym en mijn ouders betalen per jaar 900 euro all risk
Maar geen idee hoe dat zit als je een vespa heb?

ja, ik heb gewoon all risk, wa, alles

Je moet bij de Hema nemen. Die zijn t goedkoopst :slightly_smiling_face:

T ligt er trouwens aan wat voor vespa je hebt en welke opties je daarop hebt. Dus windscherm, duur zadel etc.