Vespa Lx / Vespa S

Hee! :slightly_smiling_face:
Morgen ga ik een scooter bestellen maar ik twijfel heel erg tussen een Vespa lx en een Vespa S. Vespa S heeft 2 kleuren: Wit en zwart (waar ik uit kan kiezen) en Vespa lx wel meer… (ik dacht aan donker blauw) maar je ziet al zo veel Vespa’s lx en een Vespa S zie je helemaal niet zo veel.
Vespa S

http://www.xtremecenter.nl/scootxtreme/shop/images/vespa%20s.jpg

Vespa lx

http://www.allbikes.nl/files/uploads/vespa-lx.jpg

Wat vinden jullie?, ik vraag om een mening van JULLIE, dus niet gaan zeggen: ja het is je eigen keus :wink: jullie mening KAN invloed hebben maar we zien t wel!

De LX is mooier, maar ik zou wel voor een andere kleur gaan, als die er is.

Vespa lx, Ik vind de andere ook wel mooi maar ik vind de voorkant van de lx mooier. :slightly_smiling_face:

lx ziet er veel mooier uit, weetje, hij heeft bijv. een ronde lamp en spiegels dat vind ik echt heel mooi, maargoed, waarom neem je niet een vespa look-a-like, want deze zijn zooooo achtelijk duur.
dusss, ik zou het zoiezo niet kunnen betalen.
x

Oke oke!
Ja ik vind de look-a-likes helemaal niet mooi! fiddle is zo groot! en ik hoef het ook niet zelf te betalen, een klein beetje maar :wink:
Lx is ook mischien wel met wat meer rondere vormen enzo maar je ziet ze zo veel! en op de S komt er nog een hoog windscherm op en een rekje achter, oja en ook een 2 pers. zadel :wink:

sparen voor een auto

Naah nee :wink:

geen van beide, ik hou niet van vespa’s, heb zelf een yamaha aerox , maar, als je er 1 kiest , doe dan de lx.

same

Ik heb zelf een lx50, maar vind de S ook heeeeeel mooi, beetje klassiek achtig. Het enige nadeel vind ik dat het achter het stuur een bakje heb in de plaats van dat het dicht is zeg maar…

Oke, welke kleur lx heb je?
en ja inderdaad ik had ook veel liever een dicht iets, wat je bij een lx hebt maar ja bakje is ook wel oké.

Welke kleur Vespa S zouden jullie kiezen? Zwart, wit, oranje of rood?
Ik denk dat ik toch wel een zwarte S doe.

S, de lx vind ik echt zo een kakkermodel

Ik zo de lx nemen!

Ik wou eerst zelf ook de s, maar ben zo blij dat ik toch de lx heb genomen!
Ik vind de koplamp mooier en ook bij je dashboard is de lx mooier, bij de s heb je namelijk een open vakje en de lx heeft een kastje(A)

Dat is ook zo, maar bij de S zijn wel al de binnenkappen mee gespoten anders kost dat ook weer zoveel!

Spuiten kost zeker ook veel geld?
want ik zou zo graag een S in het donkergrijs willen dat is echt mijn droom scooter… maar natuurlijk heb je die weer niet haha!

Ik merk toch dat je de S liever wilt haha :stuck_out_tongue: dus dan zou ik toch de S nemen, die vind ik ook heel mooi hoor!
Weetje wat altijd wel handig is, Moet je bijv, 2 euro nemen en dan Kop is dat en Munt is dat. En als hij op bijv. Kop komt en je hebt toch zoiets van ja nog een keer gooien. dan weet je dat je die ander liever hebt

Oja!, als ik ik de S neem dan komt er ook nog een hoge windscherm, rekje achterop en een 2pers. zadel op. en als ik de lx neem het zelfde behalve de zadel :wink:

Heb een zwarte, vind ik zelf het mooist. Ookal rijd iedereen erop, gaat om mezelf. =)

Oja, dat is wel slim! en ja haha het is wel zo, vooral omdat ik niet veel mensen zie die op een S rijden maar áltijd de lx!

Ja dat is waar;)!
en je hebt gewoon de standaart zadel die cremige?

Ja. Maar dat kwam omdat die gewoon zo gekocht is, ik wil nog een ander zadel erop! Of een zwarte, of zelf een bekleden met eigen stof…