Verzorging

Ik was laatst met een vriendin mee naar de kapper en zij liet van alles doen, namelijk wenkbrauwen epileren, haar knippen en nog een soort huidverzorging. Toen dacht ik bij zelf: Wat doe ik eigenlijk weinig! (qua verzorging dan)
Weet iemand een goede verzorging voor het hele lichaam wat alleen niet te veel geld kost? Like nagelslakken, vijlen ect. maar ook gezichtscreme: alles!
xx

Wenkbrauwen zelf epileren is gratis
Nagels lakken is niet duur
Scrubben (met zo’n badspons) hoeft ook niet zoveel te kosten
Elke week/eens in de twee weken een maskertje ofzo (Hema, 1,56 volgensmij)
Dag/nacht creme
Na het douchen bodylotion

Da’s allemaal niet zo duur, zeker als je eigen merk pakt (kruidvat, hema, etos etc.)

Dankje wel daar heb ik wel wat aan!! (het meeste is wel voor de hand liggend maar ik doe het dan niet weet jewel xd)

Bodylotion van de kruidvat is 4 euro volgens mij.

Omg hahah ik doe ook vet weinig dan.
Eens in de maand een maskertje over mijn gezicht. Ik gebruik niet eens elke dag dagcrème of iets.

Nee, ik ook niet dus xd

Ik heb ook erge wallen, werken theezakjes echt? en hoelang moet dat ook alweer??

Wallen of kringen? Wallen zijn vocht ophopingen, kringen zijn gewoon…kringen.

^

Ik heb het nooit geprobeerd, maar wat bij mij wel altijd werkt:
Twee lepeltjes (voor elk oog één) in de koelkast leggen, voordat je naar bed gaat en als je de volgende ochtend wallen hebt, moet je met zo’n koud lepeltje over die wallen wrijven richting je slaap. Klinkt vaag enzo, maar op internet staan daar best veel tips over.

Ik heb ook zo’n hoofdpijn/zere ogen ‘masker’ van Ikea, die is iets van ¤2,-. Werkt ook goed.

Ja, bij kringen moet je gewoon foundation/concealer gebruiken

Ja maar dan verberg je het alleen maar.

Dat ga ik eens proberen 3x zo makkelijk als theezakjes, oh, en het zijn kringen want ze zijn niet opgehoopt maar juist ingedeukt xd

Da’s toch de bedoeling? x’d

Ja maar straks denkt ze dat het daardoor weggaat :'3

Oh, zoooo :stuck_out_tongue:

Naast verbergen weet ik eigenlijk ook niet wat je tegen donkere kringen moet doen. Nou ja, van garnier hebben ze zo’n oogroldingetje, maar die is iets van ¤13,-. Niet echt goedkoop dus.

Ben wel blond maar nie zo blond! :pensive: xD