Verzorging donkere huid.

Heey,
Ik zie bijjna nooit veel topics over het verzorgen van een donkere huid. Ik vind dit wel nodig want een donkere huid moet je anders verzorgen dan een lichte huid.
Weet iemand bijvoorbeeld wat voor facewash het best is voor een donkere huid of maakt dat niet zo veel uit?? Je kan hier ook andere vragen stellen over het verzorgen van een donkere huid.

up

Ik zou het niet weten, sorry. Ik vind meisjes met een donkere huid altijd zó’n mooie uitstraling hebben op de een of andere manier. (:

geeft niet hoor x.

upupup!

En welke make-up is het best voor de donkere huid?

hahaa nice topic;D

Je kan kijken of je wat ‘getinte’ youtube-ers kan vinden, de enige die ik volg is queenofblendingMUA. Maar ik snap niet waarom er verschil zou zijn tussen de verzorging van een donkere of lichte huid, met een donkere huid kan je toch nog steeds een vette, vochtarme, gemengde etc. huid hebben.

-

-

-

-

Hmm
ik gebruik mijn vaders cremes en scrubs omdat de donkere huid van een vrouw net zo dik is als de gewone huid van een lichte man,
bij de meeste dan, en ik ben best donker.
Scrub-Nivea men milde scrub
dag en nacht créme- L’oreal men expert

ik heb meer een donkere huiid.

-

&& vind het heel goed dat je dit post ik vindhet hoeveelheid aan info voor onze huid maar schaars
je kan googlen en youtuben zoveel als je wilt maar je vind bijna nooit iets goeds

Hier is een handige site ;

http://www.beautynieuws.n…e-up-voor-de-donkere-huid

Ik zelf heb een getinte huid

up,wil ik ook wel wete ^^

oow zo mooi, mijn huidskleur lijkt niet echt daarop ik ben niet heel licht maar ook niet heel donker…