verzorgd zijn

Hey !!
wat verstaan jullie onder ‘verzorgd zijn’?
ik wil mezelf wat beter verzorgen, mooiere kleren, meer moeite voor haar en make up, vaker scheren etc.
maar ik vroeg me dus af, hoe jullie je beter verzorgen?
soms zie ik meiden op straat en denk ik: wow!! die zien er echt verzorgd uit.
wat raden jullie aan?

ik wilde hier liever geen topic overmaken, maar wist niet waaar ik het anders in moest plaatsen.
er mag anders natuurlijk een slotje op komen

ik vind het altijd verzorgt als ik mijn wenkbrauwen epileer.

Als ik mooie setjes kleding aanheb, passende make up op heb, mn huid verzorg (dagcreme en nachtcreme en bodylotion), mn haar vaak grnoeg was zodat het niet vet wordt etc.

• Zorgen dat ik fris ruik
  • schone kleren aan heb die leuk matchen
  • mooi ben opgemaakt
  • m’n haar in model zit
  • leuke accessoire(s)
    en ik hecht veel waarde aan m’n wenkbrauwen. :beer:
  • Deo opdoen
  • Tanden poetsen
  • Haar borstelen
  • Strakke broek aandoen (geen idee waarom haha)
  • Gezicht scrubben
  • Dagcreme en nachtcreme gebruiken
  • Lichte foundation gebruiken
  • Mascara
  • Parfum
  • Droogshampoo
  • Haarserum

lekker douchen, deo en parfum op doen, mooi make-upje op doen, schone kleren aan doen, en gewoon lekker fris zijn dat vind ik verzorgd en oja vergeet je nagels niet te doen das wel heel belangrijk

• haar netjes en niet vet, dus niet alsof je net je bed uit komt

• sieraden om

• verzorgde nagels, eventueel lakken.

• make up mooi

• mooie kleding

• mooie schoenen/laarzen

• parfum

• eventueel leuke tas

• frisse adem

• mooie huid, dus je huid goed verzorgen zowel je gezicht als de rest van je lichaam.

• zoals de gene hierboven hebben gezegd: wenkbrauwen zijn belangrijk om netjes te verzorgen.

• Deo gebruiken

• schoon eruit zien

gekamde haren
deo
gezicht (bijv. gel en tonic en creme)
scheren
make-up

Douchen, lekker ruiken, haren niet vettig, geëpileerde wenkbrauwen, tanden poetsen, schone kleren aan.

Make-up hoeft niet persé vind ik, zijn genoeg meisjes die er verzorgd uitzien en die dan geen make-up dragen. Maar vind het wel altijd mooier uitzien.

• Lekker ruiken. Dus elke dag douchen of wassen bij de wastafel. Daarna deo en een lekker parfum op, vaak ook nog body lotion of butter die lekker ruikt. En goed je tanden poetsen, 2/3 keer per dag.
  • Je haren goed verzorgen. Ik was 2/3 keer per week mijn haren en verder doe ik er niet zoveel aan, zit gelukkig makkelijk in model en is gezond.
  • Kleding goed bij elkaar laten passen en kijken wat je leuk staat. Je hoeft ook echt niet al je kleding na een dag in de was te gooien maar shirtjes is bv. vaak wel beter om na een dag in de was te gooien, tenzij het helemaal niet ruikt.
  • Persoonlijk draag ik bijna geen make-up maar ik zorg altijd dat mijn nagels gelakt zijn en mijn wenkbrauwen moeten ook altijd netjes zitten. Ik draag ook altijd oorbellen :slightly_smiling_face:
  • Qua scheren: dat doe ik in de zomer meer dan in de winter… Maar bv je oksels en je schaamstreek doe je natuurlijk ook voor je eigen hygiëne. Dus dat hou ik altijd bij maar mijn benen laat ik gerust wat langer zitten als ik toch alleen maar lange broeken draag.

http://www.drogista.nl/producten/groot/13980_9121609.jpg

En hou ook altijd je nagels netjes!!!

Ja, verzorgde nagels maakt vind ik ook altijd veel uit! Vooral als ze gelakt zijn (En bijvoorbeeld met een nude kleurtje ziet er altijd lekker fris en verzorgd uit vind ik).
Verder maken denk ik goede hygiëne en een goede huidverzorging en nette, geëpileerde wenkbrauwen ook altijd veel uit.
Ik heb een soort routine waardoor ik me altijd top verzorgd voel, dat is:
Onder de douche goed scrubben, scheren en na het douchen een verzorgende bodybutter op. Na het douchen nog de wenkbrauwen epileren omdat dat dan makkelijker gaat. Dan slapen zodat die bodybutter goed intrekt. S’ochtends bij het tanden poetsen ook mondwater gebruiken en flossen. Nog een deo op en dan voel ik me top verzorgd :slightly_smiling_face:.