Verzoek aan de Modjes

Hallo lieve mods.

Zoals jullie misschien ook wel merken worden er de laatste tijd heel vaak oude topics geuppt zonder duidelijk aanwijsbare reden. Misschien is het een idee om topics die een bepaalde tijdsperiode inactief zijn te sluiten?

Soms worden er zelfs topics van 4 jaar oud geuppt… Ik zat te denken misschien een half jaar, of een jaar.

Top idee! :bowing_man:

de modjes hebben echt wel wat beters te doen denk ik

Er staat al vaak een waarschuwing bij dat het topic al lang niet meer actief is, maar sommige mensen vinden het nodig om dan alsnog te reageren.

En blijkbaar is dat niet genoeg haha.

Ik vind het een goed idee, als het niet teveel werk is voor de mods.

Precies dat moeten ze dan allemaal handmatig gaan doen daar zijn een beetje te veel topics voor.

Dit inderdaad. Er zijn de laatste tijd genoeg onzin topics, en om dan ook nog alle oude topics te sluiten is nogal nutteloos :’)

soms is het handig om oude topic te uppen als je een vraag oid hebt en dan hoef je geen nieuw topic over het zelfde onderwerp te maken. maar soms is het echt idioot(lees: reageren op een make-up vraag van iemand uit 2009)

In de meeste fora scripts kan de administrator instellen dat topics van een bepaalde leeftijd (?) automatisch een slotje krijgen. Misschien dat de techniek hier naar zou kunnen kijken?

Ja, precies. Als het relevant is nog of iemand gewoon een nieuwe vraag stelt, dan laat ik hem wel over. Is het echt totaal niet boeiend of onzin, sluit ik hem alsnog.

Succes daarmee ;’’)
(Het lijkt mij een goed idee, maar de techniek hier… ach ja, laten we 't daar niet over hebben)

Ja oké de techniek bestaat niet, maar misschien is het allang geïntegreerd en hoeft er alleen maar een vinkje bij gezet te worden om het aan te zetten :grinning_face_with_smiling_eyes:

En anders misschien nog meer modjes op het forum?

Er is al een nieuwe mod, maar het lijkt me niet iets voor mods om hele dagen oude topics te gaan sluiten voor het geval iemand ooit dat topic terugvindt en er een nutteloze reactie achterlaat :’)

Haha ja, dat is waar…

Ehm sorry maar daar ga ik mijn tijd niet aan besteden! Soms worden er nu eenmaal nutteloze topics geupt, die wil ik best sluiten. Maar vaak zijn er ook oudere topics die nog relevant zijn en best geupt mogen worden en dat kan ik niet bij de titel zien. Kan ik dus eerst al die topics gaan bekijken voordat ik ze sluit! Ik wil met liefde het forum hier netjes houden, maar mijn tijd besteden aan dodelijk saai eentonig geklik (wat de meeste van jullie niet eens zal opvallen en uiteindelijk niet eens zoveel verschil zou maken)… Daar bedank ik liever voor. Nieuwe modjes aanstellen, ik denk niet dat iemand dat nog wil als we ze gaan vertellen dat hun taak is om duizenden topics te gaan sluiten… Ik heb ooit eens al die dubbelposttopics van tartaarsaus verwijderd en geloof me, dat werk wil je niemand aandoen :blush:

(Oh wat ben ik toch weer ongelofelijk goed in het duidelijk maken van mijn standpunt in een kort maar krachtig bericht… Nee dus)

Wie is de nieuwe mod?

xAftertheStorm

als je een lijst van mythes opzoekt op google dan krijg je het monster van loch ness, eenhoorns, yeti’s en de techniek van girlscene

Het is ook nooit goed. Als je een nieuw topic opent krijg je zeikende meisjes over je heen dat er ‘‘al en topic over is’’. En als er een oud topic wordt geupt is dat weer te oud.
Oude topics kunnen juist erg handig zijn dus ik vind niet dat er slotjes op moeten komen, en ja verder hebben mods ook gewoon een normaal leven naast girlscene hoor, dus om zich nou de ganse dag bezig te houden met of een topic te oud is of niet :’)