Verzendkosten Sustilo

Hej meiden!

Normaal koop ik eigenlijk nooit iets bij Sustilo, maar ik had dit keer een trui gezien die ik helemaal geweldig vond.
De verzendkosten zijn 6,95
Maar gaat dit op gewicht? Dus als je bv 3 truitjes besteld dat er dan ook meer verzendkosten komen?
Of gaat dit gewoon per bestelling zoals het meestal gaat?

Alvast bedankt!

Geen idee, ik heb er nog nooit wat besteld.
Up!

moet je op de site kijken bij klantenservice?
maar veder up!

Ja heb ik gedaan en daar staat 6,95
Maar er staat niet bij of het per gewicht of bestelling gaat haha

en dankjewel voor de upjes!

Sustilo staat om de slechte service & kwaliteit bekend, dat weet je?

En het er eigenlijk in het echt heel anders uitziet dan op de foto?

de slechte service wist ik wel…
maar is de kwaliteit dan echt zo bagger?

@ Sleipnir: ja dat is idd vaak zo, maar een vriendin van me heeft die trui zelf, en ik vind hem in het echt ook nog steeds leuk! (a)

nouja ik denk toch dat ze dat niet hebben
kan je het niet mailen naar de eigenaar.
vraag is aan je vriendin die heeft hem toch ook bestelt?

ja maar m’n vriendin ouders hebben het betaald en die wisten het niet meer
had ik het ook al aan gevraagt
tis een groot raadsel haha :’)

‘’* Voor alle bestellingen zijn de verzendkosten normaliter ¤6,95.’’
Per bestelling dus.

oke heel erg bedankt!

De verzendkosten zijn momenteel 4.95 en het maakt verder niet uit hoeveel items je neemt.

ik heb die 3dress jurkjes bestelt met 4,95 verzendkosten
maar dat was op 27-10 en ik heb nu nog helemaal niks binnen…ik krijg wel mailtjes dat ik me bestelling kan track en tracen maar als ik dat nummer invoer krijg ik een turkse website met; ordernummer niet bekent…
nooit wat bestellen daar dus!

Als je gewoon even een mailtje stuurt dan helpen we je zeker verder hoor.

yeah right op het forum lees je dat somige meiden als 10 mailtjes hebben gestuurd zonder een antwoord terug te krijgen

nee precies dat is het ook je krijgt geen antwoord, die stomme chat is ook zo nep als wat.

maar ik heb wel 2x 3 jurkjes binnen gehad voor de prijs van 1. allemaal waardeloze kwaliteit hoor en het ziet er niet uit maar dan heb ik dat ook weer is geprobeert… niet aan te raden!

Ik heb ooit een keer besteld, was een grote hoeveelheid en gewoon 6,95 verzendkosten! Dus het is niet afhankelijk van gewicht!

Maaaar… ik was zeer ontevreden over alle kledingstukken die ik toen heb ontvangen (stuk of 5) dus bestel er nooit meer!