Verzameltopic; Harry Potter

Gewoon 1 topic om over álle dingen van Harry Potter te discussiëren.
Over wat je van de nieuwste film vind,
je verwachting van het nieuwe/laatste boek, of over een paar dagen. Wat je er van vind…
Wat je van alle boeken vind, favoriete stukken…
Wat je van de films tot nu toe vind…

wie is al naar die film geweest? :stuck_out_tongue:

oo kvond de film egt super, =) en kkan nie wachten op het nieuwe boek, nu het vakantie is , verscheur ik de boeken van harry potter onderhand :stuck_out_tongue:
maar de nederlandse vertaling van harry potter and the deadly hallows komt pas op 17 november :frowning_face::frowning_face: dus nog ff wachten :stuck_out_tongue:

ik heb de film gezien op www.cinematube.net gezien… wel slechte kwaliteit maarja:)
ik kan bijna niet wachten tot deel 7 uitkomt :stuck_out_tongue:

Ik ben naar de film geweest, het was echt een goede film !
Laatst op sbs 6 ook hp 1 gezien. Wat waren ze toen nog klein :stuck_out_tongue:. In de nieuwe film moeten ze 14 zijn, nou ja zelf met kort haar ziet hij er niet uit als 14 :stuck_out_tongue:
Het nieuwe boek komt toch uit in november ofzo ?
(net voor sinterklaas :stuck_out_tongue: zeker niet uitgedacht )

ik ben 100% anti Harry Potter.
Wat haat ik die serie (of wat het ook mag zijn)

ik heb de laaste film ook op cinematube.net gezien daar was het natuurlijk nie zo goed als in de bios maar kvond um wel mooi :grinning:

morgen komt het boek en ik ga em meteen lezen!!! ik krijg de komende 3 dagen geen slaap denk ik ik wil hem in 1 keer uitlezen (gaat toch niet lukken)…

ik vond deel 6 tot nu toe het leukst van de boeken… en deel 2 van de film… maar de laatste film vond ik ook echt super…

wat is jullie favo boek en film?

Ik ga hem morgen ook meteen maar kopen denk ik ^^ in m’n pauze (moet de hele dag werken) en dan zondag en maandag lezen ;p.

Ik vind de 4e film het mooiste tot nu toe. Mooiste boek weet ik niet… 3 of 5 denk ik.

Ik ga vandaag voor de tweede keer naar de film:D en heb het boek gereserveerd, ik gok erop dat ik vannacht niet veel zal slapen XD

Mijn favoriete boeken (ik kan niet kiezen) zijn denk ik de 2e, 4e en 6e.
Ik vond de 3e film veruit het beste, balen dat die regisseur de laatste twee films niet heeft gedaan.

ik wacht wel met het boek totdat het in het nederlands uit is… :stuck_out_tongue:

Ik weet niet hoe het komt… maar ik heb echt een vreselijke hekel aan harry potter :stuck_out_tongue:

Ik wil zo graag Harry Potter deel 7 lezen dat ik heb overwogen om zelfs de Engelse te gaan lezen. Maar door mijn gebrekkige -heeeeeel gebrekkige- Engels gaat dat niet lukken…

De film vond ik super! Het duurde voor mijn gevoel wel heel kort :stuck_out_tongue:

haar ziet hij er niet uit als 14

hij moet eruit zien als 15 in het vijfde boek is hij 15 want in deel 1 was hij 11

Ik ben twee keer naar de film geweest. xD

Eerste keer met n vriendin en haar familie mee, voor de verjaardag, tweede keer was ik zelf jarig. xd

Ik heb volgens mij wel een paar films gezien de eerste 2/3 ofzo, maar het heeft mij dus niet veel geboeid XD

Nou, 15 vind ik hem er ook niet uitzien. Aangezien hij zowat 3 jaar ouder is in het echt…

Ik vond de film ook weer super. Maar de boeken blijven beter! Veel menden denken dat het maar over een jongen gaat die kan toveren, maar het is zoveel meer! Een heel andere wereld waar je je totaal in kunt leven :slightly_smiling_face:

ik ben zoooo verslaafd aan harry en zijn films!!!
DE NIEUWE FILM IS IN EEN WOORD: G E W E L D I G !!!
echt, iedereen moet die gewoon gaan zien, niet normaal :astonished: !

Ik ben net begonnen in het engelse boek! Ben nu op bladzijde 50 en het is echt super vet! Ga zo weer verder (A)