verzameling van mensen zonder huisdier.

heb jij ook geen huisdier? :face_with_raised_eyebrow:
of waarom heb je er geen, of heb je er wellis 1 gehad maar dood ofzo.
tell me

Present!

Heb nooit een huisdier gehad, mijn moeder vindt dat dieren in de vrije natuur horen te leven en niet in een hokje. Ze zegt: stel je voor dat jij in een hokje wordt gestopt. En ze denkt dat het alleen in het begin als het dier klein is nog veel aandacht krijgt en dat we het dan later niet meer leuk vinden…
Maar ik wil zo graag een kat. Is ze bang dat hij de bank afkrabt en dat t gaat stinken!
maar me zus heeft wel 2 vissen, das wel geinig…

Ik heb ook geen huisdier.
Ik ben voor de meeste gedrochtjes allergisch. En vissen zijn saai. Die kan je niet lekker aaien. :’)

geen huisdieren
ik had vroeger een schildpad, maar die werd te groot voor bij te houden :frowning_face:
en mijn zus is allergisch
kwil heeeeeel graag een hondje of konijntje of … =p

Geen huisdier.

Thuis was mijn broertje allergisch voor huisstofmijt, konden we geen grote dieren meer, en mijn gastfamilie houdt niet van dieren :’)

Maar ik wil als ik op mezelf ga wonen eventueel wel weer een kat <3 een van de weinige dieren die ik leuk vind, ben geen grote dierenfan xD Of misschien weer een rat, die heb ik een tijdje gehad en zijn hele makkelijke, lieve dieren.

ik meld me!
ik had een schildpad maar die beet mn broer in zn lip (lang verhaal)
en toen moest ik em in de vijver in het park zetten…
en mn vis gaf ik teveel eten dus toen was die dood in z’n kommetje :frowning_face:
dus krijg geen huisdier meer & een hond/kat vinden mn ouders sowieso teveel werk.

Ik heb ook geen huisdier.
Maar ik mag wel zo’n blupgeval. Niet dat ik daar veel aan heb ofzo >:’(

Maar ik vind het wel goed zo ^^

Ook geen.
We hebben vroeger 2 katten gehad maar die moesten we wegdoen omdat ik super allergisch ervoor werd.
Paar jaar later heb ik een hamster gehad, waar ik na 3 weken op uitgekeken was en daarna verzorgde me moeder hem.
En nu heb ik geen tijd en zin in huisdieren.

ik ook niet!!
Als ik een hond of kat heb ga ik me er snel aan irriteren denk ik. Loopt altijd in je buurt enzo en het is veel werk met een hond. Heb vroeger wel 2x een konijntje gehad =) Als ik ooit weer een huisdier neem wil ik weer een konijn (A)

Ik ook niet,
want papa is allergisch.
Ik had wel altijd hamsters, maar die zijn nu dood
en ik mag geen nieuwe =(

een kat, sinds zaterdag
een ouwe hond.
en een koooonijn.