Verzamel topic van mijn verhaaltjes

Ik ben al een heleboel topics begonnen maar telkens werd het niets, helaas. Nu wil ik er weer een verhaal schrijven, maar het is maar een kort verhaal. Ik zit ook nog met een heleboel andere soorten korte verhalen in mijn hoofd, en om hier nu voor telkens weer een nieuw topic te beginnen lijkt mij nogal irritant. Vandaar een verzamel topic van mijn verhaaltjes.

Mijn eerste verhaaltje heet Pure Nature: Hallo, ik ben Esdoorn Berk, een meisje van zeventien jaar oud. Ik hoor je al denken “huh een Esdoorn is toch een boom?” Ja dat klopt. Iedereen waar ik woon is vernoemt naar een boomsoort, plantsoort of een bloem. Mijn moeder bijvoorbeeld heet Lavendel Berk, mijn vader heet Denne Berk (eigenlijk is het Denneboom, maar dat is zo’n stomme naam) en mijn zusje heet Els Berk en is vijftien jaar oud. Het is je waarschijnlijk al opgevallen dat we een hele stomme achternaam hebben; Berk. Iedereen hier in het dorp heet Berk met zijn achternaam.

Morgen waarschijnlijk een vervolg op dit verhaal :wink:

Sorry doordat er in de eerste zinnen al spel fouten staan, neem ik niet eens de moeite om het te lezen. En het is zeventien, niet 17 - Ik ivp K - morgen ivp morge en nog wat meer.

sorry ik zal het gelijk verbeteren

(Berk is toch een behoorlijk normale achternaam?)

kweetnie k heb het nog nooit gehoord dus daarom dacht ik dat het een rare achternaam was.