Verwijderen

Ja de titel is een beetje vaag verwoord, sorry daarvoor.
Ik heb alleen een vraag. Ik vroeg me af hoe die lingerie setjes er alle poespas erbij in elkaar zitten
dan heb ik het over stockings en kousen en stay-ups en jarreteles. want volgens mij heb je ze niet allemaal nodig.

alvast bedankt

Ik snap je vraag nog steeds niet eigenlijk… :’)
Bedoel je of je dat per sé nodig bent als je een lingerie setje gaat kopen?

ik snap het verschil niet tussen, stockings, kousen, stays-ups en jarretels. het zijn allemaal verschillende dingen maar weet niet echt wat het zijn haha :flushed:. worden de laatste tijd van van die forums aangemaakt erover dus ben wel benieuwd nu.

zo zo hele forums erover zelfs
maar eh dat kun je gewoon googelen

Jarretels gebruik je om je stockings/kousen omhoog te houden. Stay-ups zijn eigenlijk hetzelfde als stockings, maar daar zit een soort rubberen bandje aan zodat ze niet van je been glijden en je ze zonder jarretels kan dragen.

Maar inderdaad, google staat genoeg.

Natuurliijk al gedaan maar enige zoekresulaten waren lingeriesites en bij afbeeldingen lijkt het allemaal zo op elkaar :hammer: Maar bedankt!

Je kan het ook gewoon op wikipedia invullen :wink:

Of je geeft gewoon antwoord op de vraag of je reageert gewoon niet

Antwoord is overigens al gegeven zie ik

Misschien een stomme vraag hoor, maar als je jarretels hebt. Hoe doe je dat dan met je slip. Doe je die erover heen zodat ie ook uit kan, of eronder? Maar dan kan die niet uit :S

^Eronder

^Niet als je je jarretels aan wilt houden tijdens de seks, dat zou echt super onhandig zijn. Maar anders wel ja.