verwijderen aub

/

Hij schaamde zich blijkbaar. Soms vinden mensen het erg als ze nog maagd zijn. Ik denk dat je hem hier in moet steunen nu juist. Ik denk dat hij hartstikke veel spijt heeft. Het komt goed! Praat er sowieso over.

Heeft ie ook verteld waarom hij dat had gezegd?
En wanneer heeft hij die leugen voor het eerst vertelt? Ik kan me namelijk best voorstellen, dat als jullie samen spraken toen jullie nog niets hadden, dat hij dacht toen hij hoorde dat jij al wel seks had, dat jij hem niet leuk zou vinden omdat hij het niet had, dan kom je in een soort spinnenweb terecht aan leugens.
Het is heel erg dat ie dat heeft gedaan, maar bekijk het anders, het is ook moedig dat ie het alsnog aan je vertelt.

Het is misschien moeilijk, maar jij hoeft niet slecht te voelen omdat hij jou iets niet heeft verteld. Misschien was hij heel onzeker en durfde hij je niet de waarheid te vertellen, maar daar is nu niks meer aan te doen. Neemt natuurlijk niet weg dat hij echt niet hoort te liegen tegen zijn vriendin.
Dit klinkt misschien ook wat raar, maar je hoeft er toch niet per se iets van te vinden? Gebeurd is gebeurd… laat hem er voor zorgen dat er niet weer zoiets gebeurd.

Nou, jij hoeft je sowieso niet slecht te voelen, hij heeft toch gelogen? Jij had niet beter kunnen weten.
En heb je hem al gevraagd waarom hij heeft gelogen? Want ik vind het eigenlijk nogal raar… Waarom zou je tegen je vriendin liegen? En als het is wat moonstone zei, had hij het later in de relatie nog wel kunnen zeggen… Vóórdat ze seks hadden gehad.

^Dit. Ik zou niet verontwaardigd zijn of denken ‘oh ik had het zo speciaal willen maken’. Het is gebeurd, so be it.

Euhhhhhh ze zeggen toch wel eens jongens die opscheppen over met hoeveel meiden ze sex hebben gehad dat je dat door drie moet delen. En bij meiden het keer3 moet doen. dat zijn van di onderzoekjes die gedaan zijn.
Heb vroeger eens twee maanden een korte cursus sexuologie gehad op het mbo.
Snuffelcursussen waren dat.
En daar kwam dit ter sprake.
Hoor het af en toe nog wel eens.
En trouwens de jongens die zich op hadden gegeven voor die cursus deden allemaal lacherig in het begin en heel onserieus.
En wij meiden zuchten van ja hoor we zijn terug in de kleuterklas.
De leraar zei toen ja de jongetjes zijn onzeker daarom reageren ze zo. Hihi
Ze waren meteen stil. Later is dat bij getrokken.

En als ik jou verhaal zo lees is dat denk k bij hem ook het geval geweest.
Miss heb jij verteld dat jij ook voor hem sex hebt gehad met iemand en schaamde hij zich ervoor en wilde hij het dus niet vertellen dat hij het nog nooit had gedaan.
Ik geef het advies dan praat er met hem over.
En trek het je niet te veel aan
Kan alleen maar specialer worden nu.
Doe met dit verhaal wat je wilt
Weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.

ik snap dat jij je schuldig voeld, maar dat is echt helemaal nergens voor nodig, hij loog toch? je kan er wel over praten, als het je echt dwarszit! x

Mijn* vriend
Sorry, maar ik kan echt niet tegen deze fouten.

Tja hij schaamde zich er waarscheinlijk voor… so what het is nu toch juist extra leuk omdat je zijn 1e echte vriendin bent?

Sorry maar lekker boeiend? Hij verzweeg het gewoon voor je omdat die zich schaamde… en jullie hebben nu toch ook gewoon seks dus wat is er aan de hand? ook hij heeft het eerlijk verteld, dus snap niet echt waar je moeilijk over doet…

Ik denk dat je er niet zoveel achter moet zoeken. Hij wilde wss juist eerlijk tegen je zijn door je de waarheid te vertellen. Dat moet je niet afstraffen door achterdochtig te zijn, het moet juist meer vertrouwen opwekken. Bovendien vind ik het ook niet gek datie het zolang heeft volgehouden. Het is niet een leugen die hij elke dag hoefde te vertellen (toch?). Hoogstens iets wat heel af en toe ter sprake komt.

Ik zou het niet als een ‘dealbreaker’ zien, omdat dit

Vind jij hem leuk?
Vind hij jou leuk?

Dan denk ik dat je hem wel kunt vergeven dat hij niet zei dat hij ontmaagd is.
Jongens zijn namelijk niet voor niets jongens. Ze willen indruk maken, zeker
op meiden die ze leuk vinden. En als je eenmaal een leugen hebt gezegd,
dan kan je niet anders dan er nog meer zeggen, of meteen de waarheid zeggen.
Hij durfde het waarschijnlijk niet op te biechten toen, dus zei hij steeds meer
dingen waar niets van klopte…

waar het op neer komt is dat hij graag indruk op je wilde maken en dat
hij je leuk vond en nog steeds vind (denk ik). Jij vind hem leuk (toch?),
dus waarom er een probleem van maken als je ook gelukkig samen verder
kunt?

ik had ook gelogen dat ik al sex heb gehad maar r werd nooit meer over doorgevraagd anders had ik zeker gezegd heb nog nooit sex gehad

dat hij er een heel verhaal bij verzint is wel moeilijker om te vergeven en vergeten

maar denk dat je moet denken wil je dat zo leugen je relatie verpest de leugen die hij maakte uit schaamte(schaamte die nergens nodig voor was)

Mannen kennende, schaamde hij zich gewoon omdat hij onervaren was. Op zich is dat een begrijpelijke leugen…Ik zou hier alleszins niet lang kwaad om zijn.

ik zou je hier ten eerste absoluut niet schuldig over voelen. en ik denk dat veel meer mannen deze leugen maken, dus ik zou het niet groter maken dan het is.

Wat raar van hem om daarover te liegen zeg.