verwijderen account

alvast excuus voor het aanmaken van dit topic, maar op het andere topic zat een slotje.
Ik wil mijn girlscene account verwijderen, en heb Danique en Rene al meerdere mails gestuurd maar mijn account is nog steeds niet verwijderd.
Zou iemand mij willen helpen? Alvast dankjewel!!

Wij kunnen daar helaas niets aan doen. Ik kan dit topic wel doormailen naar danique voor je. Heb je al eens mail met prioriteit geprobeerd?

Heb je al een mail gestuurd naar Danique? danique@girlscene.nl

Helaas is Danique (of eigenlijk de beheerders via Danique) de enige die dat kan doen. Probeer de mail nog eens te versturen (en zoals Falathiel al aangaf: eventueel met prioriteit).

Bij mij ook, heb een tijdje terug een mail en note gestuurd maar niks op teruggehoord. Zal nog een prioriteit mailtje sturen, maar vind het eerlijk gezegd wel een beetje raar dat je niet gewoon zelf je account kan verwijderen als je dat wil. Maargoed, ga het nog maar eens proberen dan!

Hi meiden! Je kunt mij gewoon mailen hoor, ik verzamel alle mails van de te verwijderen profielen en probeer dit geregeld allemaal door te pakken. Kunnen jullie mij voor de zekerheid nogmaals mailen?

Gr, Danique

Echt dit vind ik super slecht aan Girlscene… Dat je je topics &profiel/account gewoon niet zelf kan verwijderen!

Om privacy redenen wil ik dat mijn topics &account z.s.m. verwijderd wordt… Heb afgelopen maandag nog gemaild maar krijg geen reactie, en zoals te zien is: mijn account doet het dus nog…

Je topics kan ik wel voor je verwijderen, wil je dat ik dat doe?

Sorry hoor maar hoelang kan dat duren? Dit topic is 25 oktober gemaakt…

.