"Verwijderde" Topics.

Beste Girlscene-meiden,

Ik heb een vraag.
Graag zou ik een aantal topics van mij verwijderd willen hebben.
Mijn vragen:

Hoe verwijderd is verwijderd? Zijn ze ECHT weg? Kan NIEMAND ze dan meer vinden? Ook niet via google?

Ik heb al eens een topic verwijderd, maar deze kan ik nog wel vinden via mijn eigen profiel. Hoe kan ik dit verwijderen?

Bij een topic van mij waarin ik berichtjes wil veranderen in “-” of “weg” ofzo, krijg ik de melding “403 Forbidden nginx” Waarom? Hoe kan ik dit topic/de berichten alsnog ECHT verwijderen?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:!
Ik wil namelijk een verkoperstopic openen en daarvoor denk ik dat het van belang is om niet meer anoniem te zijn. Maar ik wil niet dat mijn naam aan mijn oude topics gelinkt wordt :slightly_smiling_face:.

Ligt het aan mij of is het vandaag verdacht stil op Girlscene?

Het is pasen veel mensen zijn bij familie oid…
Als jij het de URL van het topic dat je wilt verwijderen in dit topic plaatst: http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/topic-mag-weg-plaats-hem-hier-298845.msg275120939.html#new
Je topic wordt dan helemaal verwijderd je kan hem ook niet meer vinden.
Als je hem zelf nog kan vinden is die niet verwijderd maar gesloten dan moet je die link van dat topic ook even in de link hierboven plaatsen. En berichten kan je niet verwijderen.

Wat hierboven staat. En vaak kan je een topic nog wel vinden, maar er niet meer op drukken. Dan krijg je idd de melding forbidden of dat je er geen toegang voor hebt.

Bedankt meiden :slightly_smiling_face:!

Misschien dat je ze via google nog terug kan vinden via cache. Vraag me alleen niet hoe dat werkt. Ik had per ongeluk het vorige ‘Topic mag weg? Plaats hem hier!’ topic verwijderd en ik kon via google hem nog terugvinden en via cache bekijken zodat ik de tekst kon kopiëren voor degene die er nu is. Maar via GS kan je een verwijderd topic als het goed is niet meer terug vinden, je berichten zijn ook echt weg (want je hebt ook minder berichten als je in een topic hebt geplaatst dat verwijderd is)