verwijderddd

Ik zou eerlijk gezegd gewoon een keer met hem naar de stad gaan ofzo en gewoon wat gaan drinken en dus niet naar je ouders luisteren en hem wel gaan ontmoeten dus. Kan toch weinig mis gaan?
Licht wel je vriendinnen etc. in dat je met hem bent natuurlijk voor het geval dat

Thanks, maar dit gaan ze toch nooit goed keuren, en hoe moet ik het uitleggen?

^ Dat zou ik niet doen, stel dat er wel wat misgaat. Je bent nog hartstikke jong en het is gewoon risky om met mensen van het internet af te spreken. Als je het echt echt wil, kan je misschien vragen aan je ouders of hij bij je thuis langs kan komen, dat geeft hun ook een goed gevoel en als hij je echt leuk vind zou hij dat vast niet erg vinden

ik heb dit al voorgesteld, maar dat willen ze niet. Moet ik het gewoon niet doen?

^ je kan het er nog een keertje over hebben, of vragen of zij mee willen om hem te gaan ontmoeten. Als ze alsnog nee zeggen denk ik dat je het erbij moet laten. Snap dat het jammer is maar het is ook zonde als je ouders je straks niet meer vertrouwen. En er zijn genoeg andere leuke jongens!

Logisch toch dat je ouders het niet goed vinden als jij naar zijn thuis gaat? Misschien kan je gewoon ergens in het openbaar afspreken, en dat eerlijk tegen je ouders zeggen?

Ik denk niet dat ze in jouw plan intrappen.

het is niet de bedoeling dat ik naar zijn huis ga, maar in het openbaar… en dan toevallig zeg maar…

Toevallig werkt nooit. Als je nog heel jong bent snap ik jouw ouders wel. Je kunt jouw ouders ook gewoon eens meenemen en hem samen ontmoeten.
Verder heb je denk ik geen andere optie.

Als je hem nu opeens ‘toevallig’ ontmoet, hoe ga je dat dan verder doen? Je ouders keuren het af, dus ook al zie je hem een keer, moet je stiekem met hem af blijven spreken en blijven liegen tegen je ouders. Ik zou het laten gaan, zolang je ouders het niet goedkeuren kan je weinig doen

Misschien kan je wel gewoon met hem blijven appen en bellen, daar is niks mis mee vind ik en het is zonde om meteen het contact te verbreken. Afspreken zou ik nog even laten, want liegen tegen je ouders daarover is geen goed idee.

Ik snap best dat je ouders er niet kapot van zijn, want je kent deze jongen niet in het écht en hij kan misschien iemand zijn die jou de hele tijd heeft voorgelogen etc etc. Maar als je echt het idee hebt dat het goed zit en hem toch wel het vertrouwen waard vind, kun je het proberen. Ontmoet hem dan wel in het openbaar en vraag een vriendin mee om het op een afstandje of dichtbij in de gaten te houden. Zo loop je minder kans dat er iets erg gebeurt.
Good luck!