Verwijderd

-

Na vijf maanden al van iemand houden is… heel erg snel. En nu al geen kriebels meer? Maar goed.

Wat jij moet doen kunnen wij niet vertellen. Ik denk wel dat als je hem écht leuk vindt, je de vrijheid ook niet mist - zeker niet na vijf maanden al.

Ik denk dat als je geen kriebels meer voelt en het mist om te flirten je toch niet echt verliefd op hem bent. Als het goed zit zou je die kriebels moeten blijven voelen en zou je aan met hem flirten al genoeg hebben. Maar je moet kijken wat jij wilt, als je blij bent met hoe jullie samen zijn en liever met dan zonder hem bent dan is de keuze snel gemaakt. Maar als het te vriendschappelijk ‘houden van’ is kan je misschien toch beter single zijn

Ik was 15 toen ik mijn huidige vriend leerde kennen. (Ik ben nu 20)
Ik heb die periode ook gehad die jij nu beschrijft, al waren mijn vriendinnen niet zo flirterig als die van jou.
Het is dan ook door die periode dat het toen een tijdje uit is geweest tussen mij en mijn vriend. Ik raakte een beetje in paniek want hij was mijn eerste liefde en ik zette overal mijn vraagtekens achter. “Hoe zou het zijn met een ander, wat als dit, wat als dat?” (Dit was na een jaar verkering toen destijds)

In de periode dat het uit was, kwam ik erachter dat anderen helemaal niet zo speciaal waren als ik dacht. Maar daar kom je altijd pas achter als het uit is met je vriend, en je erachter komt dat de jongens waar je nu achteraan gaat niet hetzelfde hebben als wat je had. Na die periode stapte ik dus weer in een relatie met mijn toen ex en nu huidige vriend. (En maak je geen zorgen ik heb geen geheimen voor hem gehouden). Haha.

Ach, wat kan ik zeggen. Het is voor iedereen anders. Je bent jong wilt nog van alles uit proberen en ontdekken en de mogelijkheden testen. Ik kwam erachter dat die mogelijkheden niet waren wat ik wou. De enige manier voor jou om dat te ontdekken is misschien dezelfde manier als waarop ik het heb ondervonden. Maar de vraag is of je vriend je daarna nog wilt opvangen áls jij dezelfde ontdekking doet als ik.

Ps; ook moet je jezelf afvragen of je echt van je vriend houdt, of dat je een band met hem hebt nu omdat je gewend aan elkaar bent geraakt

Beginpost weg slotje.