verwijderd

Leeftijdsverschil is niet zo heel groot, als het gewoon klikt met elkaar dan is het prima toch?
Waarom spreken jullie niet gewoon een paar keer af, als vrienden. Gewoon kijken of het goed gaat en of er enig gevoel voor elkaar is? Keer wat drinken, bios…

Het probleem is meer dat hij niet vind dat hij het kan maken tegen over mijn ouders enz… Ik denk niet dat mijn ouders het heel erg vinden, maar hij heeft liever dat ik ouder was :frowning_face:

Ja maar als hij jou toch leuk vind en jij hem… ik denk dat als je ouders het geen probleem vinden, er geen probleem is? :slightly_smiling_face:

Drie jaar klinkt niet veel en is ook echt niet veel, maar het is een feit dat jullie momenteel in een compleet andere ‘levensfase’ zitten.
Eigenlijk snap ik niet goed wat je wil zeggen: hij ziet jou wel zitten, maar langs de andere kant wil hij jou geen hoop geven? Klinkt nogal dubbelzinnig. Ik vind het persoonlijk ook best raar dat hij dit al op voorhand zegt, lijkt me niet de beste manier om indruk te maken.

Waarom precies?

geen idee. vgm meer om wat anderen zullen zeggen en ouders.

Het gaat om jullie hè. Niet om wat anderen denken en zullen zeggen.
Het allerbelangrijkste is dat jullie elkaar leuk vinden & is dat zo? Waarom proberen jullie het dan gewoon niet?

Ik vind het ook raar dat hij nu al zo praat. Zou hiermee oppassen, dat hij jou niet aan het lijntje houdt…

Als hij dit ook echt denkt/vindt, kan je denk ik weinig doen…

dag,
Ik weet niet of ik je veel kan helpen,maar ik zeg altijd op liefde staat geen leeftijd. Er zijn genoeg zulke mensen die dit leeftijdsverschil aankunnen,en dan spreek ik uit ervaring. Je hoeft je daarvoor niet te schamen, er zijn genoeg meisjes die met oudere jongens zijn (abnormaal is het niet) Maak je maar geen zorgen over! Je kiest niet op wie je verliefd wordt! :wink: