-Verwijderd-

.

Ik moet zeggen dat het ook niet heel slim is om zoiets uit te halen met een vriendin, zeker niet met die tekst. Ik vind het eigenlijk gewoon heel erg lullig.

En hoezo hoeft ze niet boos te zijn op jou? Het is alsnog een nare grap, daar mag ze best wel boos om zijn. Heb je nog een keer gezegd dat het je spijt? Anders zou ik haar een brief schrijven en daarin uitleggen wat je hebt gedaan en dat het je heel erg spijt.

Het is inderdaad een aparte grap, maar ik vind de auto van je ouders bekrassen ook wel erg asociaal. Ik zou geen contact meer met haar zoeken, het is duidelijk dat ze geen vriendinnen meer met je wil zijn.

Ik vind het erg vreemd dat je zo lang gewacht hebt met haar te zeggen dat het slechts een grap was. Eigenlijk had je moeten stoppen met de hele ‘prank’ op het moment dat je zag dat ze te verbaasd/te boos aan het worden was. Ik zou eerlijk gezegd ook kwaad zijn als een goede vriendin dit zou doen en daarna lang zou wachten voor ze zei dat het slechts een grap was.
Hoe je het draait of keert, jullie vriendschap is waarschijnlijk voorbij. Het enige wat je kan proberen is voor een laatste keer zeggen waarom je het hebt gedaan, dat je het nooit hebt gemeend, etc. Daarna gewoon met rust laten.
De auto van je ouders bekrassen vind ik er wel los over.

Oke de grap was niet netjes maar ik vind haar reactie super overdreven. Beetje op de auto krassen…

Heb ik al gedaan,ze heeft me genegeerd. En ik heb een keer een brief op papier in haar brievenbus gestopt en ze kwam met dat groepje en zei dat ik over hun roddel. Ze doen wel erg kinderachtig hoor. Ze tekenen met krijt panda’s omdat ik daar zonodig op moet lijken :expressionless: Das wel erg kinderachtig… Dat groepje vind het gewoon leuk om te irriteren zie ik ook.

Het is natuurlijk geen leuke grap maar als ze een echte vriendin is zou ze je denk ik uiteindelijk wel vergeven. Dat is dus niet gebeurd. Ik zou je er verder niet meer mee bezig houden en gewoon accepteren dat jullie geen vrienden meer zijn. Dat van de buurt is natuurlijk vervelend, maar ik denk dat als je geen contact meer met haar zoekt t heus binnenkort wel overwaait. Dan is t weer normaal. Maar zoals ik al zei zou ik gewoon maar accepteren dat jullie geen vrienden meer zijn, want anders had ze je wel vergeven na zo’n lange tijd.

Eigen schuld, dikke bult

Tsja, waarom heb je zo lang gewacht met sorry zeggen? Je had het meteen moeten doen, of überhaupt die grap niet moeten uithalen! Ze wil geen vrienden meer zijn, het is klaar!

Sorry maar ik vind het helemaal jouw eigen schuld. Als iemand een grap niet leuk vind of je merkt dat diegene boos word moet je gewoon kappen. Ook helemaal belachelijk dat je 2 maanden lang hebt gewacht het haar te vertellen. Ik zou jou ook niet meer hoeven te zien hoor. Maar mensen tegen jouw opstoken vind ik ook niet kunnen.