verwijderd

sss

Ik ga dit jaar ook en ben ook wel benieuwd naar de verhalen, beschouw dit maar als een upje dus! :slightly_smiling_face:

Ik ken het niet.

-

Het is daar één groot sexfeest, aanrandingen en orgies. Dus ja, super leuk hoor. Nee, als ik een moeder was had ik mijn kind daar niet heen laten gaan. Het staat super slecht bekend met een reden.

Ik ken het niet, maar als dit een hockeyfeest in het kwadraat zou moeten zijn (wat ik ervan begrijp tenminste) dan lijkt het me echt verschrikkelijk :’)
Sowieso ook gek dat er voor kinderen van die leeftijd zoiets bestaat.

Ik word echt oud, ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt.

wie kent hockeyloverz nou niet
echt een vreselijk feest voor kutkakkers

Nou

1. ik zit niet in het hockeywereldje en
  2. ik zit ook niet in de goede leeftijdscategorie en
  3. ik zou sowieso het type niet zijn om naar zoiets te gaan of vrienden te hebben die het kennen :’)

Ik heb er wel eens van gehoord, een vriendin van me is er geweest. Wat ik van haar heb gehoord was dat ze strak stond van de pillen en vreemd is gegaan

Hockeyloverz is basically een driedaags festival waar je inprincipe alleen heen mag als je op hockey zit (maar natuurlijk komt iedereen dr). Je slaapt allemaal in tentjes en feesten staat centraal. Je kan hockeyen, maar dit doet bijna niemand.
Zoals hierboven al werd gezegd is het een grote orgi vol dronken jongeren.

Ik ben er zelf nooit geweest, maar heb genoeg verhalen gehoord van mensen die er wel zijn geweest.

Ja als je een goede weerstand wil opbouwen en/of verkracht wil worden door toekomstige koorballen dan is hockeyloverz de place 2 be !!!

Vriendinnetje van mij is erheen geweest, terwijl ze in de tent lag te slapen hoorde ze gewoon mensen neuken op enkele meters afstand :flushed: