Verwijderd

.

.

Hi!
Mag ik vragen hoe oud je bent?

Als je graag een keer wilt zoenen maar je weet niet met wie, dan zou ik gwn wachten tot de juiste jongen op je pad komt. Het is natuurlijk leuker om met iemand te zoenen die je leuk vindt, en zeker bij de eerste keer.
Mocht je echt geen geduld hebben kan je natuurlijk ook gwn een random jongen zoenen met bijv. uitgaan/schoolfeesten ofzo, maar bedenk wel goed of dat wel is wat je wilt.
Wat betreft dat meisje. Als je altijd al verliefd bent geweest op jongens wil dat niet gelijk zeggen dat je niet op een meisje verliefd kan worden, Misschien is zij een uitzondering of val je gewoon op jongens en meisjes (bi). Aangezien je haar zo aantrekkelijk vind en met haar wilt zoenen vond ik het wel overkomen dat je haar een beetje leuk vind ofzo… Maar je hebt nog alle tijd om dit uit te zoeken. Ik zou zeker niet aanraden om ineens met haar te gaan zoenen maar je kunt het wel eens voorzichtig voorstellen?
Hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes

.

lastig lastig… Als ik het zo hoor denk ik dat je haar ook wel een beetje leuk vindt, kan dat kloppen? als het zo is, is er echt niks ergs aan, ieder heeft zo zijn of haar voorkeur. en het kan best zijn dat je ook op meiden valt, zoals enjoylife al zei.
ik ben het wel met haar eens dat het belangrijk is om te wachten op de juiste persoon, en niet te zoenen om het zoenen. Sowieso is het dan ook veeeeeel minder leuk, dat kun je van ons aannemen.
als je vriendin weer eens blijft logeren zou je tijdens de typische meidenpraat (nog leuke jongens gezien, of ze een crush heeft op iemand) een kunnen opbrengen dat je het jammer vind dat je niet weet hoe ‘echt’ zoenen voelt en of zij het prettig vond met haar ex. Op die manier is het onderwerp aangesneden en zou je voorzichtig een hint kunnen geven of zij het erg zou vinden om met jou te zoenen. Bedenk wel dat ze natuurlijk ook nee kan zeggen en dat ze daar alle recht toe heeft. Veel succes en houd ons op de hoogte :wink:

.

good luck :wink:

.

you go girl! :wink: Ik ben blij voor je dat dat zo goed heeft uitgepakt, dat is altijd fijn. Geloof me, ik was met mijn eerste zoen met mijn huidige vriend ook heel zenuwachtig en dat was niet eens mijn eerste. Hopelijk maakt dit het ook makkelijker voor je om die stap te zetten als je een leuk persoon tegenkomt waarmee je wel een relatie wilt.

Hee!
Wo wat is er veel gebeurd in zo’n korte tijd. En wat is het goed uitgepakt! Als ik het zo hoor denk ik echt dat je moet heroverwegen dat je alleen op jongens valt. Het klinkt echt alsof je haar wel leuk vind. Is toch niks mee! Dus ik zou zeggen hou het voorlopig open en zie maar gwn wat er gebeurd. Probeer vooral niet te vroeg een stempel op jezelf te drukken over of je op jongens, meisjes of beide etc. valt.
Good luck!

.

denk je er wel om om het veilig te doen als het wat verder gaat dan zoenen, zeker als er een jongen bij komt kijken :wink: kan me voorstellen dat je dat een spannend idee vind maar laat alsnog je eigen grenzen zien en niks doen wat je niet écht wilt.

.

ben ik de enige die bij dit topic enorme argwaan heeft

Maargoed, mocht dit wél echt zijn, dan wil ik als eerste even zeggen dat je ‘HET’ gewoon seks mag noemen hoor. :") Zo eng is dat woord niet.

En even naar je vraag toe, dat kunnen wij niet voor jou beslissen. Het is gewoon een kwestie of je dat wil of niet. En bedenk of je er spijt van kunt gaan krijgen, luister naar jezelf en laat je niet dwingen.