-verwijderd

verwijderd

Hmmm, ik snap dat het ‘spannend’ is, en dat je hem vertrouwt. Maar er bestaan ook apps zoals Snapsaver, waardoor hij jou foto’s op kan slaan, zonder dat jij het door hebt… Zelf heb ik er ook wel eens getwijfeld of ik het zal doen, maar toch durf ik het niet :stuck_out_tongue:

nou ik stuur geen fotos waarop je kan herkennen dat ik het ben, niks waarop je mijn hoofd ziet, en ik zou ook werkelijk niet weten waarom hij iets met mijn fotos zou doen…

Ik zou het risico dus echt echt niet nemen. Bijv.: http://nos.nl/nieuwsuur/video/2010016-mijn-borsten-hingen-door-de-hele-school.html Zij heeft nu ook een boek geschreven over de gevaren van texting trouwens.

Zoveel meisjes denken dat de andere persoon echt te vertrouwen is, maar uiteindelijk is dat zo vaak niet zo. Dat je het doet is dus niet ‘fout’, maar wel enigszins naïef.

Ik denk niet echt dat sexting fout is, maar ik zou wel zorgen dat nooit je hoofd echt zichtbaar is en je moet je altijd realiseren dat de foto opgeslagen kan worden. Het is natuurlijk wel heel leuk en spannend omdat dat een stapje veder gaat dan normale ‘foto’s’.

Ik ken de werking van snapchat niet zo goed (klinkt mss raar haha), maar ik zou het niet 100% vertrouwen en ook gewoonweg niet doen. Ik weet niet hoe oud hij is, misschien is hij wel volwassen genoeg om de foto’s voor zichzelf te houden maar je weet nooit.

Ik heb het in mijn omgeving meegemaakt dat een meisje’s naaktfoto’s via het net verspreid werden. Ook zij vertrouwde de persoon waarmee zij chatte maar ja…

dit filmpje gaat over een meisje die random haar tieten laat zien aan een populaire jongen van school, dat is gewoonweg dom en naief… maar mijn punt is toch echt wel een heel ander geval dan dat :wink:

En als jij denkt dat jouw geval anders is - wat zoveel meisjes denken - dan vind ik dat ook gewoonweg dom en naief. Doe lekker wat je zelf wilt, maar weet ook dat het dan je eigen schuld is als het een keer tegen je gaat werken.

Op Snapchat kan je screenshots maken. :flushed:

beginpost is weg - slotje