Verwijderd

Verwijderd

1. Ik vind het niet netjes van jou dat je in zijn telefoon kijkt en zijn berichten gaat lezen. Ik zou dus ook zeker niet zeggen wat je hebt gezien maar het gewoon vergeten. Maar dat ligt er ook aan wat het precies is wat hij vertelde (en op welke manier).

2. Oke, hij heeft het verteld tegen een vriend. Maar ik doe dit zelf ook vaak, als vriendin A mij iets vertelt (ze denkt bijvoorbeeld dat ze zwanger is ofzo) dan vertel ik het ook tegen vriendin B (zij kennen elkaar niet) omdat ik heel slecht tegen geheimen kan en ik vaak ook de mening van iemand anders wil horen voordat ik zelf een mening heb. Nu ligt het er natuurlijk ook heel erg aan wat het onderwerp dan was, maar persoonlijk begrijp ik je vriend wel. Het is niet heel erg netjes, maar ik zou hetzelfde doen waarschijnlijk.

3. Dat met die verjaardag had je tegen hem moeten zeggen. Ik weet niet hoelang het geleden is maar eigenlijk had je toen al moeten zeggen, ik vind het niet fijn dat je niet op mijn verjaardag bent. Stel het is een half jaar geleden vind ik eigenlijk niet dat je er nog wat van kan zeggen.

4. Sommige mensen willen elkaar niet te vaak zien in een relatie, dat kan. Ik vind het normaal om elkaar 1-2 keer per week te zien omdat ik ook andere prioriteiten heb. Je kan het er met hem over hebben (ik denk dat je dat al hebt gedaan?) maar als hij het niet wil kun je het niet afdwingen.

Idem. Ik wil vooral hameren op puntje twee. Ik heb ook al dingen doorverteld van mijn vriend, aangezien dat soms emotioneel zware dingen waren en ik ze gewoon echt kwijt moest aan iemand.
In sommige gevallen is zoiets begrijpelijk.

Dat in zijn telefoon kijken vind hij niet zo’n groot probleem dat doet hij ook bij mij. En overigens was het niet mijn bedoeling om naar het gesprek zijn vriend te kijken totdat ik mijn naam zag staan. Ik ken diegene waar hij het tegen heeft verteld wel en nog best goed ook, ik heb hem hiermee vanmiddag geconfronteerd en hij zei dat hij het niet meer zal proberen te doen als ik het echt niet wil. Dus eigenlijk is het nu opgelost:) en dat over elkaar weinig zien is voor mij best moeilijk omdat zijn beste vriend met mijn beste vriendin gaat en die elkaar wel vaker zien😑 Maar eerst gingen mijn vriendin en ik nog wel mee naar mijn vriend zijn vrienden maar er js daardoor ruzie onstaat waardoor dat ook helaas niet meer kan.

Iedere relatie is toch anders? Je kan niet naar andere mensen kijken en dan zeggen, kijk hun doen het ook.